En urban hageby med alt innen rekkevidde

Oppgave

Utbyggerne AF Gruppen og Höegh Eiendom bygget et nytt nærings- og boligprosjekt sentralt mellom Økern, Løren og Frydenberg i Oslo. De trengte hjelp til alt fra start til slutt, fra konseptutvikling til markedsføring i alle kanaler. Ønsket var et byrå som kunne delta helt fra Byggetrinn 1, optimalisere markedsføring underveis og bistå helt til byggetrinn 4 sto ferdig.

 

Løsning

Vi ville å bruke historien til stedet der Krydderhagen utvikles og bygges. Vinmonopolet hadde opprinnelig sitt krydderlager på Hasle, der det skulle bygges et urbant og moderne boligområde. Dermed ble Krydderhagen født, og navnet passet perfekt for de lyse og arealeffektive leilighetene omkranset av grønne tun og fellesområder. Navnet falt i smak hos utviklerne og ble brukt som grunnlag til både konsept, design og navn. Vi sto også for utvikling av logo, design, prospekter, visuell design av nettside, design av on- offline markedsføring i arbeidet med Krydderhagen.

“I OPPDRAGET FRA AF GRUPPEN OG HÖEGH EIENDOM HAR VI I INVOLVE I SAMARBEID MED A2N FOKUSERT PÅ KONVERTERING OG OPTIMALISERING UNDERVEIS, BÅDE UTE I KANALENE OG PÅ SELVE NETTSIDEN. BARE FOR KRYDDERHAGEN HAR DETTE RESULTERT I 504 % ØKNING I INTERESSENTER SISTE ÅRET.”

“JEG VIL TAKKE INVOLVE FOR FANTASTISKE BIDRAG OG STRÅLENDE INNSATS SOM HAR GITT GODE RESULTATER! DETTE HAR VÆRT, OG ER – ET MEGET GODT SAMARBEID!”

– Espen Friis Jørgensen, prosjektleder AF Eiendom

 
økning i interessenter i %
0
leilighetene solgt ved salgsstart i %
0
salgsrekord i %
0