Content Marketing har vært det store buzz-ordet de siste par årene. Med andre ord; velfundert bruk av godt innhold som bidrar til god merkevarebygging og salg.
Reklameverdens nye virkelighet:
TV-reklame og en del massekommunikasjon funker fortsatt. Men det er i hovedsak de største aktørene som kan tillate seg så store markedsbudsjetter at det har effekt over tid.
Hvis gjort ordentlig, gir internett alle de små og mellomstore bedriftene de beste muligheter for å kommunisere med sine kunder og skaffe nye.
7 Content Marketing tips:
Hvem er Millennials og hva ønsker de. Les mer.
Hva fikk Burberry fra skyttergravene til digital suksess
Poenget er å være der dine kunder er, være relevant, interessant, engasjere, skape ”word of mouth” – og lyst til å dele. For til sist å konvertere til salg. Dvs. at det må være en lett tilgjengelig ”call to action” i det meste av det som gjøres. Et eksempel er at for hvert nyhetsbrev med nyttig innhold og gode deals, øker salget med et par hundre prosent for aktører innen netthandel.
Vil du vite mer kontakt oss her
Ingalill Sandal, mobil 9282 7559
Jr. Kommunikasjonsrådgiver / Sosiale medier spesialist