anja hos involve

Hva gjør deg til en illustratør?

  Her kommer fortsettelsen om illustrasjon som et sterkt kommunikativt virkemiddel, spesielt i en tid der det meste digitaliseres og vi til og med nærmest har mistet håndskriften. Involve sin illustratør, Anja Sofie Haugen, har sine tanker og vi vil si at som illustratør er hun...

celine hos involve

Hva inspirerer en kreativ leder?

Foto: Pia Bråthen Celine Sagenes, kreativ leder i Involve! Advertising. Vi gjør et dypdykk inn i et kreativt hode. Hva inspirerer? Hva holder kreativiteten i gang og får den til å boble? Bobler? - Hvor lenge har du vært i reklamebransjen? Siden Facebook.   - Hvorfor valgte du en kreativ vei? Kreativiteten...

anja hos involve

Hvordan tenker en illustratør?

Håndskriften trues av vår digitaliserte verden. Er det slik med tegning også? I en tid der alle kan ta flotte bilder og Photoshop gjør virkeligheten uvirkelig kan det gi en følelse av ekthet å ta frem tegnesakene. Vi har spurt Anja Sofie Haugen, grafisk designer...

Ansikt til ansikt med fremtiden

Dynamisk markedsføring, såkalt Digital Signage, begynner nå for alvor å gjøre sitt inntog i Norge. Markedet er fortsatt ungt, men flere og flere ser verdien av å investere i gode skjermløsninger hvor man raskt og målrettet kan endre budskap. - Det forundrer meg hvor mye...

eurocash sosiale medier

Ikke harry å spare cash

Matvarekjeden Eurocash har forbarmet seg over tre sultne studenter. De får gratis mat i et år hvis de inspirerer medstudenter til økt matglede. Nå har de startet blogg. Følg med for elleville studenttips - helt på grensen. I dag gikk bloggen live, hvor film- og økonomistudentene Mathias...

Bakehuset med apestreker

 I flere dagligvarebutikker prøver kundene å plukke bananer fra gulvet. «Selgerne er superfornøyde og syntes dette er den enkleste og beste enkeltkampanjen de har hatt på lenge. Alle butikkene tar den villig imot. Gøy!!», sier markedssjef i Bakers/Bakehuset, Gry Merete Thomsen. I forbindelse med skolestart ønsket...

Involve overtar Mamma og Pappa

Fra 3. august ble Mamma og Pappa Reklamebyrå AS en del av Involve Fire nøkkelpersoner fra Mamma og Pappa ble med over til Involve, og er allerede godt i gang i Involve sine lokaler på Skøyen. – Dette er en god match både kulturmessig og i forhold...

Vanedyr eller impulsive?

En rapport fra vår kunde, analyseselskapet Nielsen, viser at vi nordmenn handler de samme varene om og om igjen i dagligvarebutikken. Kun 3 av 10 nordmenn handlet noe nytt sist de var i butikken. Til sammenlikning sier nesten halvparten av EU-borgere at de kjøpte et nytt...

Månedens arbeid på KF

  Involve! sin kampanje for energikonsernet E-Co Energi ble månedens arbeid på Kreativt Forum. Og det skjønner vi godt. Involve sin designer, Igor Nilsen, har på imponerende vis gjort vann om til lampe, støvsuger, tog, iphone mm. Dette er kreativt arbeid på høyeste nivå - om vi må...