Hamilton the Superstar

What better way to communicate animal health for our client Bayer than by telling the story of the legend Hamilton, the world´s best mine detection...

Les mer

Kj@rlighet under press

Kjærlighet har aldri vært under så mye press, men til tross for flere skilsmisser i mange deler av verden og mindre tro på å «leve...

Les mer

Nye kreative hoder

Involve! har tilbakelagt et godt 2019, og har ansatt to nye som startet opp i januar. Flere nye spennende kunder gjør at vi må rigge...

Les mer

Nytt digitalt hode til Involve!  

Sergei Arutiunian er fra mars ansatt som Performance Manager i Involve! Han er utdannet innen business administration ved Saint Petersburgh University of Economics, og har...

Les mer

Å eie er for de ufrie

Vi streamer oss gjennom livet. Plutselig forsvant CDer og DVDer. Kinoene sliter, filmskapere må finne nye veier for å tjene på filmene sine. Musikere må ut på veien og spille som i gamle dager. Åndsverklov og rettigheter er satt på spill. Og kunstnere blir ikke rike på Spotify og Netflix.

Les mer

Bloggsfæren er blitt proff

Det er et overveldende antall unge jenters våte drøm å tjene penger på bloggen sin, men av det store antallet bloggere er det få som tjener godt. Det vi har sett det siste året er en økt profesjonalisering av hele bloggsfæren. Og det har skjedd fort.

Les mer

Hundrevis var sugen på å være pikk!

Involve! og RFSU har en heftig kampanje gående. Rådgiver hos Involve!PR, Pernille Berg, sier at rekrutteringen til å være pikk for en dag var overveldende. Nå fortsetter kampanjen med filmer, en interessant undersøkelse og engasjerende aktiviteter på Snapchat og andre sosiale medier.

Les mer

Risikovillige sannhetsvitner

Vi er opptatt av mangelen på kvinnelige toppledere. Det florerer teorier om at kvinner ikke tør, er lite risikovillige, prioriterer annerledes. Samtidig er mange av de modigste menneskene i verden, ja, kvinner! Ikke minst de tre skandinaviske krigsreporterne; Kristin Solberg, Puk Damsgård og Terese Cristiansson. De tar større risiko enn de fleste toppledere i de største selskapene.

Les mer

Hvorfor blogge?

Markedsføring i dag handler mye om innhold. Derfor gir det mening å se nærmere på blogging som en av de mest verdifulle reklamekanalene. Det er kostnadseffektivt. Det har langvarige SEO-fordeler. Det oppfordrer til mer engasjement av merkevaren. Det kan øke trafikken og påvirke til fortjent omtale og spredning.

Les mer

FOMO, YOLO, SWAG

Med sosiale medier og sms har slangspråk utviklet seg på et merkelig vis; akronymer – ord som er laget av forbokstavene til et uttrykk.

Les mer