BUTINOX TERRASSEBEIS

Oppgave

Til lansering ønsket kunden en brosjyre som skulle gi mye inspirasjon. Dette gjennom bilder som reflekterer drømmen om et deilig terrasseliv med sol og varme med familie og venner. I tillegg motivere til å behandle terrassen ved å gi en lettfattelig innføring i fremgangsmåte for både tidligere beiset og nye terrasser. Videre trygge opplevelsen av at Butinox Terrassebeis er Best i test!, og at den forbedrede kvaliteten gjør det enkelt å få et vellykket resultat selv om det er skiftende vær i Norge.

 

Løsning

Designet en layout som i tillegg til inspirerende bilder, la vekt på en ryddig og enkel kommunikasjon på muligheter for fargevalg på beisen. Man skulle også gi en lettfattelig innføring i fremgangsmåte for behandling av både nye og gamle terrasser.


For å sikre korrekt gjengivelse av beisfargene ble det gjort en omfattende reprostyring. Dette med prøvetrykkskontroll og kvalitetssikring på trykkstart.

 

SALGSKORPSET BLE GODT FORNØYD MED BROSJYREN

– Anders Hvinden, Product Manager Marketing Scanox AS