VCT Norway og Concha y Toro Norway.

LANSERINGSKAMPANJE CASILLERO DEL DIABLO​

Rosévinen fortjener like stor anerkjennelse som dens søsken, rødvinen og hvitvinen. Den er rosa, som kanskje er en av hovedgrunnene til at rosévin over mange år er blitt fremstilt og markedsført som en «kosevin for snille piker på terrassen». 

Men, rosévinens jentete og uskyldige rykte er i sterk endring, heldigvis. Dette er en vin som tøffere enn sitt rykte, har et mye bredere nedslagsfelt enn man tror og passer perfekt til mer enn bare jålete og fisefin fingermat. 

Oppgave

Lansere og øke kjennskap til chilensk rosévin i Norge.

Løsning

  • For å skille oss ut i fra alle de andre lyserosa lanseringene på vårparten måtte vi «rocke opp» rosévinen og få publikum til å tenke annerledes om den rosa drinken.  

 

Pink Different. Think Different.

Casillero del Diablo Rosé BiB.

Tenk nytt om rosévinen fra Chile.

 

 

Hva får du når du plasserer en tatovert bartender, en fersk blekksprut, en kraftig røykmaskin, chilensk rosévin og en dyktig fotograf i et rom?