VCT Concha y Toro Norway

LANSERINGSKAMPANJE CASILLERO DEL DIABLO​

Rosévinen fortjener like stor anerkjennelse som dens søsken, rødvinen og hvitvinen. Den er rosa, som kanskje er en av hovedgrunnene til at rosévin over mange år er blitt fremstilt og markedsført som en «kosevin for snille piker på terrassen».

 

Men, rosévinens jentete og uskyldige rykte er i sterk endring. Heldigvis. Dette er en vin som er tøffere enn sitt rykte, har et mye bredere nedslagsfelt enn man tror og som passer perfekt til mer enn bare jålete og fisefin fingermat. 

Oppgave

Lansere og øke kjennskap til chilensk rosévin i Norge.

 

Løsning

For å skille oss ut i fra alle de andre lyserosa lanseringene på vårparten måtte vi «rocke opp» rosévinen og få publikum til å tenke annerledes om den rosa drikken.

 

Pink Different. Think Different.

Casillero del Diablo Rosé BiB.

Tenk nytt om rosévinen fra Chile.

 

Vi samarbeidet med en bartender for å vise at rosévin også funker utmerket i drinker. Våg å tenke nytt.