Categories
Arbeid Design Design & Identitet Digital Foto & Video Grafisk Markedsmateriell & Profilering Reklame & Markedsføring Seo & Sem Webdesign & Utvikling

Vertikal Nydalen

Vertikal nydalen

Vertikal Nydalen er et høyreist og spetakulært miljøbygg fra Avantor. Bygget med sine 18 etasjer er tegnet av Snøhetta og plassert ved Akerselva i sentrum av Nydalen. Med sitt unike utseende og nyskapende miljøteknologi vil Vertikal stå som et signalbygg langt inn i fremtiden.

Oppgave

Involve fikk oppgaven med å utvikle navnet Vertikal Nydalen samt visuelle identitet og grafiske profil inkludert hjemmeside, prospekter, maler for nyhetsbrev og annet grafisk materiell. Involve har også stått for filmarbeid og gjort all markedsføring for både kontorer og boliger.

Løsning

Vi kickstartet prosjektet med to halvdags workshop tidlig i prosessen for så raskt som mulig å identifisere hva vi kan bidra med som skaper mest mulig verdi. I etterkant av workshopene utarbeidet Involve forslag til merkevareplattform og kommunikasjonsplan. Dette gav igjen grunnlaget for visuell identitet, grafisk arbeid og all markedsføring med hovedvekt på film og god digital synlighet.
 
Vertikal Nydalen har siden lanseringen vært en salgssuksess.
Categories
Aktuelt

Heddas 5 beste råd om bruk av influencere​

Heddas 5 beste råd om bruk av influencere

–     Og noen fallgruver du kan unngå

Hedda Davidsen, kommunikasjonsrådgiver og spesialist innen sosiale medier. FOTO: Involve.

Bedrifters bruk av influencere har utvilsomt positive sider, men det finnes også fallgruver. Hedda Davidsen er Involves fremste ekspert på influenser-markedsføring. Hun kan hjelpe din bedrift med å finne frem til riktig ambassadør, og for den riktige anledningen.

 

Som Involves fremste våpendrager innen sosiale medier og influenser-markedsføring, fungerer Hedda også som et naturlig knutepunkt mellom bedrifter og influencere. Hedda har lang erfaring med denne formen for “matchmaking” og å identifisere riktige ambassadører. Hennes unike innsikt sikrer at samarbeidet mellom bedrift og influenser bærer frukter og er suksessfullt.

 

   Først og fremst er det viktig å poengtere at med influencer-markedsføring så er det ikke snakk om «one size fits all». Mange bedrifter ønsker kjente og kjære profiler til å fronte deres produkter, men en fallgruve her er at man da tenker på følgertall og fans fremfor samsvarende interesser og verdier, forteller Davidsen. 

 

Mange fallgruver

Velger du influencer kun basert på popularitet, er det ikke sikkert du oppnår de målene du ønsker, ifølge Davidsen. For jo større en influencer er – jo lavere er ofte engasjementet.

 

  Bredt nedslagsfelt er ikke nødvendigvis negativt. Er målet ditt bred rekkevidde kan det funke bra, men bred rekkevidde betyr ikke at du kan selge et hvilket som helst produkt.

 

  Erfaringsmessig ser vi at det er viktigere at influenceren har rett gruppe følgere enn at vedkommende følges av mange. Velger du en influencer med stort engasjement innenfor ditt felt får du en spisset målgruppe, der alle deler vedkommende interesse. Og da også dine interesser, utdyper Davidsen.

 

I villrede

Involve har et godt kontaktnettverk blant etablerte influencere, og når en forespørsel tikker inn fra en bedrift, starter Davidsen arbeidet med å kartlegge relevante ambassadører til det aktuelle prosjektet.

 

  Vi må huske at dette er fulltidsjobben for mange av de etablerte influencerne. De har sin egen merkevare, akkurat som kundene vi jobber med. Og i likhet med disse kundene, har influencerne egne tankesett og verdier som må matche med merkevaren de inngår samarbeid med. 

 

– Å kartlegge hvilke profiler som gagner mest til bedriftens profil og kampanjer er helt avgjørende, og akkurat her opplever vi at bedrifter er i villrede, og søker råd og veiledning fra oss, sier Davidsen.

Hedda sammen med kollega Stine Haugan Asp. FOTO: Involve Advertising.

Tillitsbasert dialog

Går det lang tid fra den første samtalen om samarbeid til partene blir enige om å inngå samarbeid?

 

   Igjen vil jeg poengtere at det ikke er «one size fits all». Det er individuelt fra prosjekt til prosjekt. I oppstartsfasen skal partene avstemme forventninger, diskutere samarbeidsform og rammene for prosjektet, sier Davidsen og utdyper;

 

   Seriøse og erfarne influencere har ofte konkrete tanker og ideer om hvordan de kan tilpasse sin egen profil i kampanjen, og da på en autentisk og troverdig måte. Tross alt har de lang erfaring med å skape godt og engasjerende innhold som treffer målgruppen.

 

Vinn-vinn for begge part

Så man skal la influnceren styre opp kampanjen slik vedkommende ønsker?

 

    Nei, det handler om at begge parter slipper til og utformer helheten. Det er avgjørende for sluttproduktet at man har hatt gode prosesser underveis, hvor virksomheten opplever å ha styring på hvordan merkevaren fremstår i kampanjen, mens ambassadøren føler at han eller hun har kreativ frihet og handlingsrom.

   Det er absolutt lov å ta seg litt betenkningstid underveis i prosessen for å kjenne på matchen. Jo grundigere runder man har, jo bedre blir den opplevde følelsen og sluttproduktet. Samtidig er det viktig at man har en åpen dialog om de økonomiske rammene. Da lander man trygt i en vinn-vinn situasjon for begge parter, avslutter Davidsen.

Heddas 5 råd

1. Avstem forventninger

Før og underveis i prosessen. Ha en klar tanke om ønskede grensesnitt og samarbeidsform.

2. Ha et tydelig konsept

Dette bidrar til effektiv dialog og at begge part har en forståelse av hva som skal gjøres og virkemidler som skal tas i bruk.

3. Velg influencer etter dens målgruppe, ikke etter profil

Relevante og autentiske ambassadører kan forsterke ditt ønskede image.

4. Planlegg helhetlig og strategisk

Kampanje og bruk av influencer skal bidra til å nå konkrete mål for bedriften, både kort- og langsiktige.

5. Forankring i merkevareplattformen

Kategorien influencer du samarbeider med kan forsterke bedriftens kjerneverdier og forretningsområder, og da skape en gjenkjennelseseffekt.

Fakta: En influencer, også kjent som som en påvirker, er en person som har makt eller posisjon til å påvirke sitt publikums holdninger, assosiasjoner, adferd og til slutt beslutninger. Dette skjer på grunn av personens autoritet, kunnskap, troverdighet eller interesse eller engasjement innenfor gitte saksområder, tjenester og produkter. Dyktige influencere innehar ofte dybdekunnskap om en eller flere temaer, og mange fordyper seg ekstra innenfor spesifikke nisjer. Personen vil i mange anledninger inngå formelle samarbeid med bedrifter eller organisasjoner, og på denne måten sørge for å forsterke en mening eller fremme produkter og tjenester.

Trenger du hjelp med influencer-markedsføring? Les mer om hva vi tilbyr her

 

Ta også direkte kontakt:

Hedda Davidsen, rådgiver; Hedda.davidsen@involve.no

Chris Kirkemo, byråleder; Chris.kirkemo@involve.no

FOTO: Involve Advertising.
Categories
Arbeid Design & Identitet Foto & Video Komplett kommunikasjon

Ocean Yield

Design

ÅRSRAPPORT

Ocean Yield er et norsk såkalt sale and leaseback selskap som eier en portefølje av enheter innen shipping og oljeservice. Selskapet kjøper moderne eiendeler, og leier så ut disse til solide motparter på lange kontrakter.

Oppgave

Vi har laget årsrapporter for dem siden 2015. Her har vi stått for utvikle designet hvert år. 

De tre siste årene har vi også laget en ESG (miljørapport) for dem.

Løsning

Hvert år lager vi nytt design og layout.
Årets årsrapporter har fått en myk bølgende form som i havets bevegelse, og symboliserer det å komme seg fremover.
Farger i rapportene bygger på OY sin fargepalett.
Categories
Arbeid Design Design & Identitet Grafisk Markedsmateriell & Profilering

Nordic Corporate Eiendom

Nordic Corporate Eiendom

DESIGN, IDENITET OG NETTSIDE

Nordic Corporate Bank ASA har etablert et eget eiendomsmeglerkontor. 

 

Her videreføres de samme verdiene som personlig fokus og rask behandlingstid inn i eiendomsmeglerverden. Selskapet er etablert av svært erfarne prosjektmeglere med lang fartstid i bransjen.

Nordic Corporate Eiendom har spisskompetanse på prosjektmegling, samtidig som de også er aktive på tradisjonelle eiendomstransaksjoner. 

Oppgave

Involve fikk oppgaven med å utvikle visuell identitet, grafisk materiell og nettsiden til Nordic Corporate Eiendom. Visuell identitet skulle basere seg på Nordic Corporate Bank sin grafiske profil. 
 
 

Under kan du bla igjennom deler av designmanualen:

Previous
Next

Løsning

Vi utviklet profil og profilelementer som logo, farger, fonter, grafiske elementer, ikoner og bildemanér. Maler for boligannonser, profilannonser og prospekter ble også utviklet sammen med sosiale medier profil. Alt er til slutt samlet i en designmanual som beskriver retningslinjer med eksempler på uttak.
 
Forutsetningen for den visuelle profilen var at det skulle være tydelig at Nordic Corporate Eiendom er en del av Nordic Corporate Bank.  
 
I tillegg til visuell identitet og designmanual har Involve utviklet nettsiden: ncbeiendom.no med tilhørende funksjonalitet og integrasjoner med meglersystemet og CRM verktøy. 
Categories
Aktuelt Uncategorized

Meaningful Brands

cc2


Innsikt er vårt fremste våpen

Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i fremtiden styrke vårt innsiktsarbeid, med mål om at dette skal komme våre kunder og offentligheten til gode.

 

At vi som et kommunikasjonshus nå satser sterkere på innsikt og globale analyser, kan sees i lys av at vi har et brennende engasjement for faget, og ønsker å dele denne kunnskapen med våre kunder og alle interessenter. Havas er blant verdens største kommunikasjonsbyrå og sitter med utømmelig mengde data og innsikt. Meaningful Brands er et slikt verktøy, og for oss er det naturlig å distribuere denne kunnskapen også er hjemme i Norge, sier Chris Kirkemo, byråleder i Involve.

 

Havas Group er et fransk multinasjonalt PR- og kommunikasjonsselskap med over 19.000 ansatte. Selskapet regnes som verdens tredje største kommunikasjonsbyrå og opererer i over 100 land. Involve er en del av Havas-nettverket. 


Innsikt i globale trender og forventninger

Meaningful Brands er en årlig kartlegging av globale merkevarer, forbrukernes vaner og forventninger og samfunnstrender som ethvert selskap må forholde seg til. Rapporten har tre fokusområder;

 

1. Det funksjonelle – hvordan produktet eller tjenesten leveres

2. Det personlige plan – i hvilken grad merkevaren gir forbrukeren personlige fordeler

3. Samfunnet – hvordan merkevaren bidrar i samfunnet og for miljøet

Studien gir også nøkkelinformasjon om lokale virksomheter og trender, eksempelvis i Norden og Norge. Nesten 400.000 mennesker deltok i årets undersøkelse, og over 2000 merkevarer følges. Undersøkelsen er gjennomført i 12 år på rad.


Datadreven business versus forbrukerinnsikt

Samtidig er Meaningful Brand langt mer enn kun en årlig studie; Havas har utviklet ulike analyseverktøy knyttet til dette innsiktsarbeidet, og samlet sett gir disse verktøyene unik informasjon om kommende trender og forbrukeratferd.

 

 

Vi ser at stadig flere bedrifter de seneste årene har investert tungt i å gjøre virksomheten mer datadrevne, hvor automatisering og robotisering har stått i fokus. Det mener vi er helt riktig. Men digitaliseringen i seg selv fanger ikke opp sosiale trender, forventninger og atferdmønstre, og det er der vårt innsiktsarbeid kommer inn i bildet. Ikke bare føler vi et ansvar for å hjelpe virksomheter med å forstå informasjonen riktig, men vi ønsker å gi de beste rådene for hvordan bedriftene bør legge opp sine strategier, understreker Kirkemo.

 

Artikkelen fortsetter under bildet. 


Dagsorden og aktuell innsikt

Norske journalister og mediehus har allerede vist stor interesse for innsikten fra Meaningful Brands, og på den måten har innsiktsarbeidet bidratt til å sette dagsorden her i Norge. Tidligere denne våren satte innsiktsarbeidet søkelys på utenforskap blant unge under pandemien.

 

– Dette viser at Meaningful Brands ikke bare styrker innsiktsarbeidet til bedrifter i næringslivet, men at det bidrar med avgjørende faktagrunnlag for pressen, politikere og øvrige beslutningstakere. Derfor føler vi oss trygge på at det er riktig å fokusere enda sterkere på kunnskapsdeling og formidling, avslutter Kirkemo.

 

Les mer: Unge har aldri følt seg mer ensomme


Forbrukermakt og samfunnsansvar

Forbrukere har i dag klare forventninger om at merkevarer skal stå for noe. Over halvparten av de spurte i kartleggingen tror at selskaper har en viktigere rolle enn regjering og myndigheter. Og gjennom forventninger utviser publikum en enorm forbrukermakt; De evner å tvinge bedrifter til å endre sin virksomhet og/eller beslutninger.

Et blodferskt eksempel på dette er Tusenfryds snuoperasjon etter massiv kritikk rundt ordningen med ekspresspass i kø.

 

Økte forventninger rundt samfunnsansvar og bærekraft har også ført til at ledende merkevarer adopterer eksempelvis en aktivistisk strategi. Strategien innebærer at merkevaren ikke lenger forholder seg passivt til samfunnstrender, men inntar en aktiv rolle, med klar agenda og stemme.

Og skulle det da være noe tvil; Merkevarer som blant publikum oppfattes som meningsfulle, presterer langt bedre økonomisk – også på børsen.

 

For mer informasjon, kontakt:

Chris Kirkemo, byråleder – chris.kirkemo@involve.no

 

Dennis Fjellseth, rådgiver, public affairs & PR – dennis.fjellseth@involve.no

 

 

Categories
Arbeid Design & Identitet Foto & Video Komplett kommunikasjon

Stena Recycling

Kommunikasjonskonsept

"MED BÆREKRAFT I BLODET"

Stena Recycling er en del av det svenske Stena Metall konsernet som bedriver gjennvinning i fem geografiske markeder under navnet

Stena Recycling.

 

Totalt finnes det nesten 200 anlegg i Norge, Danmark, Sverige, Finland og Polen, der avfall fra hele samfunnet foredles til nye råvarer. 

Oppgave

Stena Recycling ønsket et kommunikasjonskonsept som var tilpasset det norske markedet med målsetning om at flere skal bli kjent med dem og hva de driver med. Fokus skulle ligge på lokal tilstedeværelse, miljø og dyktige medarbeidere.

Hovedmålsetning å få nye kunder, samt at eksisterende kunder blir bedre kjent med dem og hva de står for.

Mobil - banner

Løsning

Gjennom kampanjen «Med Bærekraft i Blodet» ønsket vi at Stena Recycling skulle vise en annen side av avfalls- og gjenvinningsbransjen. Vi ønsket ikke å fokusere på store maskiner, anlegg og dommedagsprofetier, men heller snakke om bærekraft på en mer menneskelig, personlig og varm måte. Stena Recycling Norge har hundrevis av nysgjerrige og ambisiøse medarbeidere som hver dag jobber og tenker bærekraft. For dem er ingen ting brukt opp – de skaper noe nytt og verdifullt ut av restmaterialer – hver dag. Der ligger deres kraft – det ligger i blodet deres.

Mennesker med bærekraft i blodet.
Det er vår styrke. Og din.

Categories
Arbeid Digital Uncategorized

Plinio Visona

Plinio Visona

NETTHANDEL

Involve har i samarbeid med Relatude og YubeeOne utviklet netthandelsplattformen til det Italienske motehuset Plinio Visona. Visona har siden 1959 designet og produsert håndsydde vesker i Milano. Deres produkter selges over hele verden og er spesielt populære i Mellom-Europa og Asia. Involve, som et Skandinavisk selskap er svært stolt av å levere teknologi og en plattform for netthandel til et velrenommert italiensk motehus.


Se og les mer om Plinio Visona på deres nettsider. 

Oppgave

Vi ble kontaktet da de ønsket å bygge en moderne Skandinavisk e-handelsplattform som kunne ta Plinio Visona ut til et større publikum. Plattformen skulle fungere globalt, håndtere et stort produktspekter og sørge for at vi fikk frem motehuset sin kvalitet og detaljene i de håndsydde produktene. Plattformen skulle integreres med ERP og CRM verktøy, i tillegg til flere betalingsløsninger tilpasset de forskjellige markedene.

Løsning

Involve har hatt totalansvaret for leveransen. Våre strategiske samarbeidspartnere i denne leveransen var Relatude, som har stått for den tekniske plattformen og YubeeOne som står for SEO og øvrig kundekontakt.  Sammen har vi levert en moderne netthandelsplattform og rådgitt Plinio Visona på den digitale kundereisen, salgsstyring for netthandel og anbefalt hvilke betalingsløsninger de bør benytte for å dekke sine markeder. Leveransen inkluderer i tillegg integrasjon mot kundens eksisterende ERP og CRM verktøy.

iPhone_Visona
Categories
Arbeid Design & Identitet

Bakehuset

NYTT DESIGN

PÅ BRØDPOSE FOR LOKALT OSLO BRØD

Bakehuset ønsket forslag til et nytt og sterkere Oslo motiv til sitt lokale Oslo brød. Oslo er en by med mange små husholdninger og dette ønsket Bakehuset å ta hensyn til i utvikling av et eget Oslo brød. De laget et lite brød som bidrar til å hindre matsvinn i de små husholdningene. Brødet er tilpasset dagens brødpreferanser med grovhet og nøkkelhull.

Oppgave

Utgangspunktet var å lage et helt annet uttrykk enn det som var på eksisterende pose. Involve stod helt fritt i å velge stil, men designet måtte gi sterke assosiasjoner til Oslo og brødet skulle tydelig oppfattes som et brød for folk i Oslo. Brødet inngår i serien «Våre minste» brød, og hovedmålgruppen er mindre husholdninger, urbane og moderne forbrukere.

Løsning

Vi gikk for en frisk og vågal løsning som garantert ville synes i brødhyllen. Litt Andy Warhol aktig stil med moderne illustrasjoner av kjente elementer som byen vår har å by på av tjenester, natur og severdigheter. Og ikke minst et velkjent Oslo ikon, nemlig tigeren. Et moderne, ungt og fargerikt design.

Categories
Arbeid Design & Identitet Foto & Video Pr & Rådgivning

Flåklypa-spillet

Spillet om Flåklypa Grand Prix

LANSERINGSKAMPANJE

Spillet om Flåklypa Grand Prix er basert på tidenes mest populære norske spillefilm og tidenes mestselgende norske PC-spill.

I spillet møter vi de folkekjære og kjente karakterene Solan, Ludvig og Reodor Felgen, fra Kjell Aukrusts eventyrlige verden og Ivo Caprinos animerte filmsuksess. Flåklypa er en svært populær merkevare i Norge, og det ble stilt høye forventninger til re-lanseringen av Norges mest populære pc-spill.

Oppgave

Involve har sammen med oppdragsgiver Zordix, produsent Ravn Studio og distributør Pan Vision stått for lansering av spillet. Involve sin oppgave var blant annet:

idéutvikling, lanseringskampanje, kommunikasjonskonsept, kanalvalg og produksjon av alt markedsmateriell, i tillegg til optimalisering og justering etter lansering. 

Løsning

Det ble utviklet en lanseringsidé og lanseringsplan i 3 faser; før lansering, under lansering og etter lansering. Ulike virkemidler ble utnyttet i de forskjellige fasene, med utstrakt bruk av PR før lansering og mer tradisjonell markedsføring under og etter lanseringen.

Vi brukte Flåklypa Grand Prix-merkenavnet for alt det er verdt, og utnyttet tilgjengelige midler for en gjennomført og tydelig kommunikasjon.

Det ble blant annet produsert en reklamefilm for TV og digitale uttak, det ble også produsert flere versjoner av gameplaytrailere. I tillegg laget vi AdShells, samt en spesialdesignet invitasjon til journalister og influencere med unike spillkoder for å teste spillet. Utstrakt samarbeid med utvalgte influencere var også et viktig virkemiddel.

Markedsføring, reklamefilmer, PR og influencersamarbeid bidro til at vi nådde satte mål i hver fase av lanseringen.

Mockup_Mobil
Flåklypa_ÅretsJulegave

En av de som var med på Folkefinansiering av spillet, Fredrik Eldholm blir intervjuet av NRK. Han fikk en tur i den ekte Il Tempo Gigante som premie for å ha investert penger i utviklingen av spillet. Involve stod for mediestrategien til dette.

Resultat av lanseringskampanje

Potential reach: 19 753 040

 

Fordelt på:

  • 49 presseklipp i nasjonale og lokale aviser og magasiner.
  • 7 podcast-episoder om spillet. 
  • 8 live-streamere på Twitch.
  • 2 blogposts. 

 

I tillegg ble Spillet om Flåklypa Grand Prix kåret til Årets Spillprodukt og Årets Julegave av Elektronikkbransjen.

Categories
Arbeid Design & Identitet

Butinox Fargekart

BUTINOX INTERIØRMALING 2021-2022

NYTT FARGEKART

Fargekart er et nyttig hjelpemiddel i butikk til valg av farger og type maling. For Scanox er det viktig å få vist det brede utvalget av farger de har, samt få presentert nyheter og trender innenfor interiørmaling på en inspirerende måte.

Oppgave

Involve fikk i oppgave å presentere 124 ulike farger, samt gi inspirasjon ved å vise ulike innemiljøer med anbefalte fargekombinasjoner som står i stil til hverandre. En presentasjon av de ulike malingskvalitetene mht produktegenskaper og glansgrad var også viktig å få med. Totalt sett måtte fargekartet oppfylle Butinox sin oppgave om hjelp til «enkel fornyelse».

Som inspirasjon ble det laget fargekaker til de ulike miljøbildene for å gi tips om gode fargekombinasjoner!

Categories
Arbeid Design & Identitet

Butinox Pakningsdesign

BUTINOX INTERIØR MALING

NYTT PAKNINGSDESIGN

Butinox Interiør maling er en serie kombinasjonsmalinger som innebærer at man kan bruke samme maling på flere typer underlag, enten det er slette vegger, panel eller lister, en så kalt 3-i-1 maling.

I serien finnes også nyheten Butinox Premium Matt, en eksklusiv matt maling med sperrende egenskaper som gjør at man slipper grunning, en 4-i-1 maling.

Oppgave

Butinox Interiør skulle fornye både sortimentet og emballasjedekoren. De ønsket et «paraplynavn» for hele serien, samt tydeligere produktnavn og salgsargumenter på emballasjen. Involve fikk i oppgave å utvikle nytt emballasjedesign i kombinasjon med en navneprosess.

Løsning

«Butinox Enkel fornyelse» var naturlig å bruke som paraplynavn siden begrepet allerede var innarbeidet og «historien» for Butinox. Ved å ta det i bruk på emballasjen ville man ytterligere styrke eierskapet til «enkel fornyelse». Malingens kvaliteter er også utviklet nettopp med tanke på «enkel fornyelse», dvs kombinasjonsmalinger.

Enkel og forståelig kommunikasjonen på selve emballasjen sikrer også «enklere valg», samt bruk av samme fargekode på ny emballasje slik at forbruker kjenner igjen produktet.

 

Ny emballasje – trygghet i valg:

 

Emballasjen er tydelig på hvilket rom malingen passer til.

Emballasjen er tydelig på hvordan malingen vil se ut på veggen.

Emballasjen er tydelig på hvilket underlag den kan brukes på.

Emballasjedesignet er estetisk som gir løfte om et trygt sluttresultat.

 

Categories
Arbeid Design & Identitet

Kikut Chalet

KIKut Chalet

VISUELL PROFIL

På et chalet ca. 1050 meter over havet ligger Kikut – selve indrefileten i Norges mest eksklusive og unike område. Med ski-in, ski-out, spektakulær utsikt og unike solforhold er Kikut Chalet på Geilo et hytteprosjekt av de sjeldne.

 

15 tidløse fritidsboliger skal realiseres. Og her er det ikke er spart på noe. Kikut Chalet er tidløse, eksklusive fritidsboliger for de kompromissløse, med alt du forventer av det ultimate hyttelivet.

Oppgave

Et slikt byggeprosjekt fortjener intet annet enn en like eksklusiv og gjennomført visuell profil.

 

I første omgang var vår oppgave å lage logo, emblem, typografi, fargepalett og en minimanual. Deretter utviklet vi tomteskilt, prospekt, vedlegg til prospekt og print annonse.

Løsning

Hvert element i den visuelle profilen, fra farger til fonter og tone-of-voice, er nøye valgt for å gi det eksklusive uttrykket som er Kikut Chalet.

 

Se og blad gjennom hele prospektet her

 

Og hele vedlegget her