Velkommen
til PR og reklamebyrået Involve!

Velkommen
til Involve!

Vi mener den beste måten å skape relasjoner til et produkt eller en tjeneste på er å involvere og engasjere målgruppen. Dermed er vi Involve!

  • decor

    Reklame & markedsføring

    Vi bruker research, analyse og målgruppeforståelse for å sørge for at vi treffer de riktige folka med det riktige budskapet. Vi jobber strategisk og målrettet for å øke kjennskap, engasjement og aktivitet hos dine kunder.

    Les mer
  • decor

    Design & identitet

    Vi jobber grundig med å forstå hvem du vil være og hvem du vil treffe, og utarbeider ditt visuelle håndtrykk med kunden i bakhodet. Vi jobber systematisk og helhetlig for å konseptualisere dine ønsker.

    Les mer
  • decor

    Content & sosiale medier

    Vi ser nye trender, behov og muligheter i både tradisjonelle og utradisjonelle kanaler og utforsker nye måter å treffe dine kunder på. Vi jobber innovativt og utadvendt med å fornye både innhold og uttak.

    Les mer
  • decor

    PR & rådgivning

    Vi benytter oss av vår sterke kompetanse innenfor PR, journalistikk, og content marketing for å skreddersy din kommunikasjonsløsning. Vi jobber entusiastisk og målbevisst for å trekke i de riktige trådene.

    Les mer
  • decor

    Webdesign & utvikling

    Vi bygger nettsider til alle type kunder, både i eksisterende systemer og helt fra bunnen av. Vi jobber aktivt med grensesnitt og brukervennlighet for å øke konvertering og trafikk til dine nettsider.

    Les mer
01

Om oss

Involve er kjent for et godt miljø og lave skuldre og vi har en god og avslappet stemning på kontoret som fører til høy trivselsfaktor både for oss og våre kunder. Kombinasjonen av et uformelt miljø, mye kompetanse og lidenskap for jobben gir tillitsfulle kunderelasjoner som varer.

Meaningful Brands

Our proprietary research study Meaningful Brands (that spans 395,000 people worldwide, 30 markets, 21 industries and 2,000 brands each year) discovered that:

0 %
of brands could disappear and no one would care
0 %
of brands are seen as trustworthy
0 %
of people support brands who focus on purpose over profit
It’s these key findings that have led to the creation of our Meaningful Brands strategic framework. A unique approach that has allowed us to understand that a brand’s value – how meaningful it is to its consumers – is defined by a combination of ‘functional’, ‘personal’ and ‘collective’ benefits. Used across strategy and planning teams in all our agencies around the world, Meaningful Brands acts as the ‘glue’ in our integrated process and provides a common approach to strategic thinking to ensure we deliver meaningful business growth for our clients.

Om oss

Å skape bedre produkter raskere

Involve er kjent for et godt miljø og lave skuldre og vi har en god og avslappet stemning på kontoret som fører til høy trivselsfaktor både for oss og våre kunder. Kombinasjonen av et uformelt miljø, mye kompetanse og lidenskap for jobben gir tillitsfulle kunderelasjoner som varer.

Vårt team

Noen av våre kunder

Meaningful Brands

Innsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i fremtiden styrke...

Les mer