BLADCENTRALEN

Hasse Hope på Facebook

Hva ønsket kunden seg?

 

Bladcentralen er Norges største distributør av blader og bøker til dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner og selger og distribuerer noen av de sterkeste merkevarene i Norge.

 

Gjennom sommerkampanjen ønsket de å minne folk på at de kan handle med seg bøker og blader der de handler mat.

Hva gjorde vi?

 

Vi utarbeidet 3 søte og sjarmerende filmer til Facebook der Hasse Hope spilte ut morsomme karakterer for de ulike magasinene. Vi oppfordret folk til å tagge noen som minnet om disse karakterene. I tillegg til filmene hadde vi også taktiske annonser på sosiale medier, butikkmateriell og annonsering i magasinene til de ulike forlagene.  

 

Det ble mye engasjement rundt filmene og folk tagget venner og kjente i kommentarfeltet. Filmene fikk opptil 170 000 views på kampanjeperioden som varte i to uker.

“Har du fått deg bart @Aslaug? 😉 ”
– Anne Marie 

“@Kjell, her har dem fanget deg på film 😛 ”
– Ann Christin 

1 553 037

1 553 037 visninger 

602 600

Rekkevidde på 602 600 personer

Like!

Share: