Meaningful Brands

Innsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i...

Les mer

Kreativ 24/7

Grafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb,...

Les mer

Den beste investeringen for markedsføring

De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.

Les mer

Heddas 5 beste råd om bruk av influencere​

De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.

Les mer

Sosiale Medier: 10 tips for å lykkes med Instagram

De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.

Les mer

Kreativ 24/7

Grafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb, hele hjemmet hans er som et kreativt verksted. Å lage ting og finne nye løsninger er en del av livet hans, både på jobben og i fritiden. 

Les mer

EN ALDRENDE BEFOLKNING – OG HVA SÅ?

Ifølge SSB vil det i 2030 for første gang være flere eldre 65+ enn barn her i landet.1

Norge og resten av verden eldes. I 1970 var verdens befolknings medianalder 22, i 2020 var den 30 år og i 2050 ventes den å bli 43 år, nesten dobbelt så mye som i 1970, og mer enn 1 av 5 mennesker i verden vil være 60 år eller eldre.

Les mer

Involve søker kommunikasjonsrådgiver/sosiale medier ekspert

Involve søker en kommunikasjonsrådgiver med kompetanse og erfaring med sosiale medier og influencer marketing. Vi ønsker en kollega som kan jobbe både strategisk og operativt med varierte kommunikasjonsoppgaver. Du må ha god kunnskap når det gjelder bruk av sosiale medier i marketing-mixen.

Les mer