Involve rammeavtale med NFF
Involve Advertising er stolte over å kunngjøre at vi fra og med 1. juni 2024 har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF)
Meny
Involve Advertising er stolte over å kunngjøre at vi fra og med 1. juni 2024 har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF)
EUs nye KI-regler og Involve’s tilnærming til kunstig intelligens, samt deres første KI-genererte kampanje i samarbeid med Glasmagasinet.
Før du begynner å samarbeide med influencere, må man være bevisst på mål og målgruppe. Hva ønsker du å oppnå med influencer markedsføring?
Vi søker dyktig, effektiv og kreativ innholdsprodusent med et velutviklet prosjektleder gen. Har du i tillegg byråerfaring og er moden for å skifte beite så hører vi gjerne fra deg!
Påsken er en tid for å samle familie og venner rundt et godt måltid, og ingenting setter
stemningen som et saftig og velsmakende lammelår grillet til perfeksjon.
Fuel Reklamebyrå er et selskap som har hatt en god vekst gjennom det siste årene grunnet
god leveranse til sine kunder. Den siste tidens utfordringer, innskrenkninger og
bransjeglidning har gjort at utfordringene har tatt igjen selskapet, da omstilling ikke kunne
gjøres raskt nok. Fuel vil gjenoppstå, og får drahjelp fra Involve Guppen som er et komplett
kommunikasjonshus.
Hva med å legge juleribba på grillen i år? På vegne av kunden vår Linde, AGA Propan, har vi fått kokkene i Flying Culinary Circus til å vise hvordan du får den perfekte svor og saftigste juleribba på gassgrillen.
Når Flying Culinary Circus skal lage det perfekte pinnekjøttet så fyrer de opp grillen. På fem minutter hever du pinnekjøttet flere hakk.
Nå har Havas, det globale nettverket Involve er en del av, lansert den siste utgaven av sin Prosumer-rapport, “Is the party over?”. Rapporten analyserer hvordan folks festkultur har endret seg i mange land, spesielt blant Gen Z.
Et nytt kvartal er overstått og Ipsos gir oss et innblikk i utviklingen av de største sosiale medier kanalene i Norge. Nå er rapporten for tredje kvartal i 2023 tilgjengelig.
Datatilsynet har nylig tatt et viktig steg for å avklare lovligheten av bruk av Google Analytics. Etter lang tid med usikkerhet og spekulasjoner, har Datatilsynet endelig kommet med sin konklusjon: Google Analytics er nå lovlig å bruke.