Vi søker dyktig leder for Involve Pro-X

Nå trenger vi en dyktig leder for å utvikle oss videre! Vår daglig leder skal være ambisiøs med en glødende og begeistrende lederstil som får og gir energi gjennom samhandling med både medarbeidere og andre deler av selskapet. Daglig leder har ansvaret for å motivere og...

Involve reorganizes for further growth

Both new clients and several new projects have led to some significant organizational changes for the Havas-affiliate, Involve in Oslo.   Although 2020 has been challenging, we experienced a good influx of new customers and projects, which led to almost 100 million in turnover for Involve. In...

Involve søker kommunikasjonsrådgiver/sosiale medier ekspert

Involve søker en kommunikasjonsrådgiver med kompetanse og erfaring med sosiale medier og influencer marketing. Vi ønsker en kollega som kan jobbe både strategisk og operativt med varierte kommunikasjonsoppgaver. Du må ha god kunnskap når det gjelder bruk av sosiale medier i marketing-mixen. Det er også...

De fleste bryr seg ikke om 77% av merkevarer forsvant

Vi lever i en tid med polarisering, identitetspolitikk, internasjonale spenninger, populisme på begge sider av det politiske spekteret, ytre høyre og ytre venstre, gnissing mellom stormakter, protestbevegelser, flyktningekriser, miljø og klima. Vi klarer knapt å skille mellom «real and fake news, og nå Corona!   Vi skal...

Hamilton the Superstar

What better way to communicate animal health for our client Bayer than by telling the story of the legend Hamilton, the world´s best mine detection dog? He has worked for 11 years detecting explosives and saving lives on four continents. “Hamilton deserves the Royal Medal...

Endringer i forbrukeratferd under Corona – Hva vil vare?

Vi er vanemennesker og det er krevende og vanskelig å endre forbrukeratferd. Det er ikke gjort i en håndvending. Men en pandemi kan sørge for raskere endring enn vanlig.   Online handel Forbrukere i hele verden er blitt mer prisbevisst og har flyttet enda mer av sin handel...

Tinder love

Kj@rlighet under press

Kjærlighet har aldri vært under så mye press, men til tross for flere skilsmisser i mange deler av verden og mindre tro på å «leve lykkelig i alle sine dager» med en og samme partner svekkes, tror de fleste fortsatt på kjærligheten og søker etter...

Tillit og falske nyheter

Havas Prosumer Rapport «The Future of Trust”

Havas Group, der Involve er en affiliate member, har publisert sin siste Prosumer Rapport «The Future of Trust». Studien viser at 2/3 av respondentene mener at vi har mindre tillit til hverandre i dag enn for 50-100 år siden. Den globale undersøkelsen har 9400 respondenter...