Perfekt ribbe på grillen
Hva med å legge juleribba på grillen i år? På vegne av kunden vår Linde, AGA Propan, har vi fått kokkene i Flying Culinary Circus til å vise hvordan du får den perfekte svor og saftigste juleribba på gassgrillen.
Meny
Hva med å legge juleribba på grillen i år? På vegne av kunden vår Linde, AGA Propan, har vi fått kokkene i Flying Culinary Circus til å vise hvordan du får den perfekte svor og saftigste juleribba på gassgrillen.
Når Flying Culinary Circus skal lage det perfekte pinnekjøttet så fyrer de opp grillen. På fem minutter hever du pinnekjøttet flere hakk.
Nå har Havas, det globale nettverket Involve er en del av, lansert den siste utgaven av sin Prosumer-rapport, “Is the party over?”. Rapporten analyserer hvordan folks festkultur har endret seg i mange land, spesielt blant Gen Z.
Et nytt kvartal er overstått og Ipsos gir oss et innblikk i utviklingen av de største sosiale medier kanalene i Norge. Nå er rapporten for tredje kvartal i 2023 tilgjengelig.
Datatilsynet har nylig tatt et viktig steg for å avklare lovligheten av bruk av Google Analytics. Etter lang tid med usikkerhet og spekulasjoner, har Datatilsynet endelig kommet med sin konklusjon: Google Analytics er nå lovlig å bruke.
Å mestre kunsten å skrive engasjerende innhold på nettet er alfa og omega når det kommer til digital tilstedeværelse.
Involve kunngjør med glede at vi nylig har blitt tildelt den ettertraktede ISO-sertifisering fra DVS. Dette stempelet vil bidra til å styrke vår evne til å levere førsteklasses tjenester som oppfyller kundenes forventninger.
Det er ikke alltid like lett å slå av jobbhjernen og slå på evnen til å være oppmerksom på alt det andre livet dreier seg om. Ferien kan være en tid å øve på.
Bedrifter som har fokus på kundenes behov møter nedgangstider med justeringer på strategi og produkttilbud, og bruker skalpell i stedet for motorsag når de kutter i markedsbudsjettet.
E-post er en av de mest kostnadseffektive og fleksible kanalene man kan jobbe med, når det kommer til markedsføring. Gjennom e-postmarkedsføring kan man sende ut flere typer nyhetsbrev, alt fra velkomst- og tilbudsmail til innsikt.
Har folk blitt lei av et forbruksdrevet system som er lite bærekraftig, og som heller ikke nødvendigvis gjør oss lykkeligere?
I Involve tester vi ut AI til bildegenerering og tekst, men hvordan skal vi forholde oss til alt som skjer så innmari fort?