Meny
Hvordan skille seg ut i boligmarkedet når alle sier det samme? Involve har utviklet en effektiv tretrinnsmetode for boligmarkedsføring som gjør akkurat dette. Ved hjelp av strategisk merkevarebygging, kreative løsninger, smart bruk av AI og digitale verktøy har vi dokumentert suksess hos flere av Norges mest anerkjente eiendomsprosjekter.
I et boligmarked preget av ensartet reklame, er det avgjørende å skille seg ut for å oppnå synlighet.
Uten synlighet, ingen oppmerksomhet –
og uten oppmerksomhet, ingen respons.
Ved å bruke metoder fra merkevareteorien kan man bygge en sterk og unik identitet for boligen, som appellerer til kjøperens følelser og verdier. Moderne merkevareteori fokuserer på å bygge emosjonelle forbindelser, finne sterke markører og skape en helhetlig og konsistent opplevelse.
Det handler om å presentere boligen mer som et verdivalg og opplevelse – ikke bare et produkt.
En klar merkevarestrategi skaper gjenkjennelse og tillit, mens innovative digitale løsninger, engasjerende innhold på sosiale medier og smart bruk av AI sørger for maksimal rekkevidde og engasjement.
Vi dimensjonerer digitalmarkedsføringen på objektive kriterier og best practice. Dette gjør vi ved reverse-engineering, vi starter med salgsmål og jobber oss bakover.
I et boligmarked preget av ensartet reklame, er det avgjørende å skille seg ut for å oppnå synlighet.
Uten synlighet, ingen oppmerksomhet – og uten oppmerksomhet, ingen respons.
Ved å bruke metoder fra merkevareteorien kan man bygge en sterk og unik identitet for boligen, som appellerer til kjøperens følelser og verdier. Moderne merkevareteori fokuserer på å bygge emosjonelle forbindelser, finne sterke markører og skape en helhetlig og konsistent opplevelse.
Det handler om å presentere boligen mer som et verdivalg og opplevelse – ikke bare et produkt.
En klar merkevarestrategi skaper gjenkjennelse og tillit, mens innovative digitale løsninger, engasjerende innhold på sosiale medier og smart bruk av AI sørger for maksimal rekkevidde og engasjement.
Vi dimensjonerer digitalmarkedsføringen på objektive kriterier og best practice. Dette gjør vi ved reverse-engineering, vi starter med salgsmål og jobber oss bakover.
Hvordan markedsføre og selge 550 leiligheter på Hasle? Vi jobbet med å skape et inspirerende bilde av hvordan dette skulle bli.
I markedsføringen søkte vi bredde og mangfold, med segmentert tilnærming trinn for trinn. Vi markedsførte flere salgstrinn hvert år over 7 år med tilpasninger og videreutvikling underveis i prosjektet. Krydderhagen ble nærmest et referanseprosjekt for bransjen i god markedsføring og gjennomføring i denne perioden.
Vertikal Nydalen er et høyreist og spektakulært designet miljøbygg fra Avantor. Posisjonert mot «moderne kapitalister», med sans for arkitektur og bevissthet rundt miljø og bærekraft. Bygget inneholder både bolig og næring, og man jobbet mot begge målgrupper.
Før salgsstart hadde vi allerede over 3000 interessenter på listen, og salget gikk godt selv i et tungt marked.
En helt ny destinasjon med store ambisjoner. Solide navn som Thon og Fredensborg står bak satsningen.
Vi fokuserte på en helhetlig tilnærming, å bygge destinasjonen, med blant annet en omfattende nettside med god tomtevelger og mye innhold for å tegne bildet av det som skal bli. Man jobbet etterhvert mot to målgrupper – potensielle kjøpere og de som har kjøpt. Sistnevnte svært viktig ettersom prosjektet utvikler seg ved å skape gode ambassadører
Hvordan markedsføre og selge 550 leiligheter på Hasle? Vi jobbet med å skape et inspirerende bilde av hvordan dette skulle bli.
I markedsføringen søkte vi bredde og mangfold, med segmentert tilnærming trinn for trinn. Vi markedsførte flere salgstrinn hvert år over 7 år med tilpasninger og videreutvikling underveis i prosjektet. Krydderhagen ble nærmest et referanseprosjekt for bransjen i god markedsføring og gjennomføring i denne perioden.
Vertikal Nydalen er et høyreist og spektakulært designet miljøbygg fra Avantor. Posisjonert mot «moderne kapitalister», med sans for arkitektur og bevissthet rundt miljø og bærekraft. Bygget inneholder både bolig og næring, og man jobbet mot begge målgrupper.
Før salgsstart hadde vi allerede over 3000 interessenter på listen, og salget gikk godt selv i et tungt marked.
En helt ny destinasjon med store ambisjoner. Solide navn som Thon og Fredensborg står bak satsningen.
Vi fokuserte på en helhetlig tilnærming, å bygge destinasjonen, med blant annet en omfattende nettside med god tomtevelger og mye innhold for å tegne bildet av det som skal bli. Man jobbet etterhvert mot to målgrupper – potensielle kjøpere og de som har kjøpt. Sistnevnte svært viktig ettersom prosjektet utvikler seg ved å skape gode ambassadører
Vi har solid erfaring med bolig-, nærings- og fritidsboligprosjekter, inkludert destinasjonsutvikling.
Med kapasitet til å gjennomføre store prosjekter fra A til Å, kan vi vise til gode resultater.
• Torshovdalen, Oslo. Backe Gruppen
• Krydderhagen, Oslo. AF Gruppen/Høegh
• Spikerverket, Nydalen. Avantor
• Sentrumshagen, Hamar. Morgenstjerne Bolig
• Ekebergportalen, Oslo. Eiendomspar
• Sanden Brygge, Larvik. Fritzøe Eiendom
• Jessheim Park, Backe Gruppen
• Fornebu Panorama, KLP
• Fornebulandet, Fornebumagasinet. OBOS
• Slottshagen, Bekkestua. Entra Eiendom
• Ringhøyden, Bekkestua. Entra Eiendom
• Tangen Centrum, Nesodden. Scala Properties
• Turufjell, Flå. Lokale grunneiere, Fredensborg/Thon
• Strandvegen Boligpark, Rælingen. Jacaranda Eiendom
• Njords hage, Bærum. Condovita
• Schala & Partners, Megler, Oslo
• Sydri, Kragerø, Fredensborg Fritid
• Kragerøfjorden. Fredensborg Fritid
• Bark, Blystadlia. Bori
• Edelløv, Asker. Solon Eiendom
• Kikut Chalet, Geilo. Kikut Eiendom AS
• Vertikal Nydalen, Oslo. Avantor
• Parken Fjellhamar, Olavsgaard Eiendom
• Øvre Fjellhamar, Olavsgaard Eiendom
• Fjellhamar Torg, Olavsgaard Eiendom
• Utstillingsplassen/UP, Ålesund. Fazenda
• Sentrumshagene, Ås. NRE Eiendom
Effektiv kommunikasjon starter med innsikt og åpenhet.
Ta kontakt, så finner vi ut hva som kan løfte din synlighet og troverdighet.