Involve Advertising inngår rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF)

Fra venstre: Erik Helmersen (NFF), Celine Sagenes, Anne Hildremyr, Sara Enersen,
Anne-Lise Johnsen Robb (NFF) og Thomas Gude (ikke til stede: Kristina Aalandslid).

Oslo, 1. juni 2024 – Involve Advertising er stolte over å kunngjøre at vi fra og med 1. juni 2024 har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF) for levering av tjenester innen grafisk design/kreativt arbeide. Dette samarbeidet markerer en viktig milepæl for Involve Advertising, og vi ser med stor entusiasme frem til å bidra til å forme fremtidens design og kommunikasjon for- og med NFF.


«Som en del av avtalen, har vi også gleden av å ønske Sara Enersen velkommen som grafisk designer i vårt team. Sara har vært en fast innleid ressurs hos NFF via Molte Design siden 2018, hvor hun har vist en enestående evne til å forstå og utvikle NFFs visuelle identitet. Hennes inngående kjennskap til NFFs merkevare, kombinert med vår ekspertise innen grafisk design og digital kommunikasjon, er en perfekt match og vil styrke vår leveranse av kreative og strategiske løsninger for å løfte NFFs kommunikasjon til nye høyder. Vi er stolte over å kunne bidra til norsk fotballs fremtid gjennom dette spennende samarbeidet», sier kunderådgiver, Thomas Gude i Invove! Advertising.

Samarbeid for Fremtidens Design og Kommunikasjon

«NFF ser frem til å skape et enda større engasjement rundt alle våre satsningsområder. Gjennom denne avtalen vil vi jobbe tett med Involve Advertising for å utvikle fremtidsrettede konsepter som ikke bare styrker NFFs merkevare, men også kommuniserer godt til fotballfans over hele Norge», sier Anne-Lise Johnsen Robb, Leder Markedsføring og Vekst i NFF

 

«Og vi er sikre på at dette samarbeidet vil resultere i visuelle løsninger som både inspirerer og engasjerer, samtidig som vi bidrar til å fremme NFFs arbeid i å bringe fotballglede til hele landet», fortsetter Erik Helmersen, Sponsoransvarlig / Merkevare i NFF.