Skilte.no

Best på skilt

Nylanserte Skilte.no er en del av kommunikasjonshuset Involve og spesialiserer seg på innvendig og utvendig skilting.

Har samlet skiltekspertisen

Skilte.no har satt sammen et ekspertteam på profilering og har snart kunder i hele Norge. – Vi skiller oss ut med nytenking og spisset ekspertise, sier Lars Veum Høines.

 

– Istedenfor å tilby mange ulike tjenester har vi samlet all ekspertise på fasadeskilt i Skilte.no. Vi konsentrerer oss om dette ene forretningsområdet, for det er det vi er eksperter på, forteller Lars Veum Høines, daglig leder i Skilte.no som er en del av Involve! Pro-X og kommunikasjonshuset Involve.

Skilte.no ble lansert i 2023 og gjengen bak den nye nettsiden består i dag av fem personer som i snitt har ti års erfaring fra prosjekter knyttet til profilering, med fokus på innvendig og utvendig skilting.

– Flere av oss har erfaring fra store og komplekse prosjekter der vi har fungert som en rådgivende partner for kundene våre. Enten det har dreid seg om løsninger og materialvalg, eller prosesser knyttet til søknader mot det offentlige, forteller Høines.

 

Målet er å være en solid og landsdekkende leverandør av skilting, og allerede etter få måneder er de på god vei.

 

– Lanseringen av Skilte.no gått veldig bra, vi har fått mange spennende forespørsler og har allerede etablert gode relasjoner med nye kunder, sier Høines, som ønsker at Skilte.no skal være en utfordrer til den litt mer satte delen av bransjen.

 

– Vi skal være nytenkende og dyktige på valg av løsninger, og det mener jeg vi allerede lykkes med, sier han.

 

Skilte.no retter seg mot mellomstore og store bedrifter i hele landet og på kundelisten står alt fra entreprenører og arkitekter til dagligvarehandel og andre aktører i servicebransjen. 

 

– Vi når ofte ut til nye kunder gjennom anbefaling fra andre kunder, men også ved å være synlige i markedet og drive oppsøkende kontakt, forteller Høines.

 

Kundene på sin side kommer gjerne med et gitt scenario, eksempelvis skal de flytte lokaler og trenger ny profilering, eller de skal bytte skilt på et eksisterende bygg.

 

– Noen ganger har kunden alt av grafiske filer klart, andre ganger trenger de hjelp fra oss til dette, og begge deler kan vi løse, sier Høines, og legger til at i en prosess der du jobber med å utarbeide logo og visuell profil for selskapet ditt, så er gjerne ikke fasadeskilt det du tenker på først. Da er det viktig å få råd og anbefalinger slik at fasadeskiltet harmoniserer med resten av selskapets profil.

 

– Velger du oss som leverandør og samarbeidspartner, kan du være trygg på at jobben blir utført med en høy leveransekvalitet, der pris og løsning gjenspeiler behovet, og der leveransen blir utført på en sikker og forsvarlig måte, sier Høines.