TRE NYANSETTELSER I INVOLVE!

Involve! med nye krefter fra både kunde- og byråsiden.

Strategisk rådgiver fra Tine

 

Karl Georg Raastad kommer fra markedsavdelingen til Tine, der han har vært merkevaresjef for blant annet YT, Norvegia, Piano og Sans. Han er ansatt som strategisk rådgiver i Involve! fra 1.august og er allerede kommet godt i gang.


– I intervjuprosessen fikk jeg umiddelbart et veldig godt inntrykk av Involve!, deres bedriftskultur og de ansatte. Involve! er et sultent byrå med en spennende visjon. Jeg gledet meg stort til å begynne her! Jeg visste det ville bli spennende, utfordrende og lærerikt å gå over til denne siden av bordet.

 

Nytt kreativt teamet til Involve!

 

I tillegg til å hente krefter fra kundesiden har Involve! styrket sin kreative stab med et team som kommer fra SMFB Engine; Tone Roald og Marie Hjelmerud.

 

-Vi ville jobbe i Involve! fordi vi ønsket nye kreative utfordringer sammen. Involve! virket som et byrå med store ambisjoner og samtidig lave skuldre og et hyggelig miljø – det liker vi! sier teamet.

Tone går inn i Involve! som Kreatør/Tekstforfatter. Hun har vært tekstforfatter og innholdsansvarlig i SMFB Engine, i tillegg har hun med seg ti års erfaring fra TV-bransjen med idéutvikling , manus og regi. Marie Hjelmerud begynner som Kreatør/AD hos Involve!. I SMFB Engine jobbet hun som visuell innholdsprodusent og har flere års erfaring innenfor animasjon, design og illustrasjon.

 

Teamet har jobbet med kunder som Ruter, Litago, Freia, Circle K og Dominos.

 

Vi er stolte over å få tre nye med på laget – sammen dekker de et bredt spekter av kompetanse og er en verdifull satsning for Involve! Vi gleder oss til de alle tre er kommet på plass og kan dele sine ideer og kunnskap med oss og våre kunder.

 

-Øyvind Nedrelid, byråleder