Glasmagasinet - Bunadskampanje

oda

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur

Meld deg på nyhetsbrev for å få siste nytt.

Bakgrunn

Bunaden er et tidløst plagg og følger eieren gjennom alle livets faser, men Heimen Hudfliden, en forhandler av norske bunader på Glasmagasinet, ønsket å fremheve denne varigheten og vise bunadens allsidighet. Involve fikk i oppgave av Heimen Husfliden å fremheve bunadens tidløse kvalitet og hvordan den kan bæres gjennom alle livets stadier.

Resultat

Kampanjen førte til en 34 % økning i salg hos Heimen Husfliden i perioden, og leverte svært gode resultater på sosiale medier. Den bidro til å modernisere bunadens image, samtidig som den styrket dens posisjon som et tidløst og verdifullt plagg for alle livets faser.

PR / Design / Reklame / Film / Web & animation / Sosiale medier / Profileringsartikler / Produksjon

Bestumstubben 11, 0281 Oslo, Norge