Løsning
Vi utviklet en ny nettside og oppdaterte Grette sin eksisterende profil – med ny fargepalett, grafiske former og en oppdatert fotostil. De visuelle grepene er inspirert av arkitekturen og interiøret i Grette sine lokaler. På den måten skapes en helhetlig merkevareopplevelse – som oppleves like konsistent i møterommet som på nettsiden.
Nettsiden er strukturert for å gi rask oversikt og skape nysgjerrighet. Forsiden fungerer som en levende flate der nyheter, fagartikler og arrangementer vises frem tydelig. Samtidig er det enklere å fordype seg i innholdet, og å forstå hva Grette faktisk spesialiserer seg på. Designet er lyst, ryddig og profesjonelt – inspirert av nyhetsflater som The Economist og The Washington Post. Det gjør innholdet lett tilgjengelig og bygger umiddelbart tillit.
Vi har også gitt de ansatte mer plass – med nye portretter og en mer personlig presentasjon av kompetansen deres. Det gjør merkevaren både varmere, mer profesjonell og mer troverdig. Brukerne møter et Grette som er like tilgjengelig som det er solid.