Aktuelt og nyheter

Hvordan påvirker AI Google-søk

Plutselig er det ikke lenger nok å være nummer én i Google. Nå må du bli valgt av AI. Med AI Overview kan du ende opp med færre klikk, tøffere kamp om synlighet og nye krav til innholdet ditt.

Les mer

Refleks – verdens billigste livsforsikring

En refleks kan virke ubetydelig. Men for dine ansatte – og deres familier – kan den være forskjellen på å bli sett eller ikke. Den kan faktisk redde liv. Når høstmørket senker seg, er det de små detaljene som teller.

Les mer

Fra synlighet til salg

Hvordan skille seg ut i boligmarkedet når alle sier det samme? Involve har utviklet en effektiv tretrinnsmetode for boligmarkedsføring som gjør akkurat dette. Ved hjelp av strategisk merkevarebygging, kreative løsninger, smart bruk av AI og digitale verktøy har vi dokumentert suksess hos flere av Norges mest anerkjente eiendomsprosjekter.

Les mer

Frokostseminar: digitale vaner, algoritmer og mer

Kommunikasjonshuset Involve inviterer til frokostseminar i New Wave sine lokaler på Skøyen. Den 13. mars kl. 09–10 dykker vi ned i nordmenns bruk av digitale kanaler, hvordan algoritmene fungerer, og hva du kan gjøre for å bygge en sterkere kanal.

Les mer

Involve & The Macallan

Siden i fjor høst har Involve hatt gleden av å samarbeide med det som anses som verdens mest anerkjente og eksklusive whisky brand – The Macallan kjent for sin kvalitet og rike arv.

Les mer