Profileringsartikler AS vinner Ruter-kontrakt!
I et marked preget av sterke, tradisjonsrike aktører, er vi utrolig stolte av å kunne annonsere at Profileringsartikler AS har vunnet et offentlig anbud og inngått samarbeid med Ruter.
Meny
I et marked preget av sterke, tradisjonsrike aktører, er vi utrolig stolte av å kunne annonsere at Profileringsartikler AS har vunnet et offentlig anbud og inngått samarbeid med Ruter.
Havasgruppen, som Involve er en del av, har i samarbeid med YouGov spurt 156600 menn og kvinner på tvers av 24 markeder og mer enn 2600 merkevarer for å bedre forstå de skiftende holdningene, behovene og forventningene blant forbrukere i 2024.
På morgenen 18. september samlet en rekke av våre kunder, samarbeidspartnere og venner i New Wave sine lokaler på Skøyen. Det var ikke bare den ferdig påsmurte frokosten som var trekkplasteret – uansett hvor velsmakende den var – det var nemlig på tide med frokostseminar fra Involve.
Involve Advertising har ansatt Linn Tidemandsen som sin nye byråleder. Med en solid bakgrunn som kreativ leder og partner i reklamebyrået Fuel, bringer Tidemandsen med seg verdifull erfaring og et friskt blikk inn i sin nye rolle.
I en stadig utviklende verden er det viktigere enn noen gang å være i forkant med teknologi og innovasjon. Hos Involve Advertising har vi allerede sold erfaring og høy ekspertise innen bruk av kunstig intelligens i flere aspekter av vårt arbeid, fra strategi og merkevarebygging til design og prosjektledelse. Dette bruker vi til å skape verdi for kunden våre.
Involve Advertising er stolte over å kunngjøre at vi fra og med 1. juni 2024 har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF)
EUs nye KI-regler og Involve’s tilnærming til kunstig intelligens, samt deres første KI-genererte kampanje i samarbeid med Glasmagasinet.
Før du begynner å samarbeide med influencere, må man være bevisst på mål og målgruppe. Hva ønsker du å oppnå med influencer markedsføring?
Vi søker dyktig, effektiv og kreativ innholdsprodusent med et velutviklet prosjektleder gen. Har du i tillegg byråerfaring og er moden for å skifte beite så hører vi gjerne fra deg!
Påsken er en tid for å samle familie og venner rundt et godt måltid, og ingenting setter
stemningen som et saftig og velsmakende lammelår grillet til perfeksjon.
Fuel Reklamebyrå er et selskap som har hatt en god vekst gjennom det siste årene grunnet
god leveranse til sine kunder. Den siste tidens utfordringer, innskrenkninger og
bransjeglidning har gjort at utfordringene har tatt igjen selskapet, da omstilling ikke kunne
gjøres raskt nok. Fuel vil gjenoppstå, og får drahjelp fra Involve Guppen som er et komplett
kommunikasjonshus.