
Vil du være den folk faktisk lytter til?
Folk hører på eksperter. Folk følger stemmer de stoler på. Vil du være en av dem?
Meny
Folk hører på eksperter. Folk følger stemmer de stoler på. Vil du være en av dem?
Kommunikasjonshuset Involve inviterer til frokostseminar i New Wave sine lokaler på Skøyen. Den 13. mars kl. 09–10 dykker vi ned i nordmenns bruk av digitale kanaler, hvordan algoritmene fungerer, og hva du kan gjøre for å bygge en sterkere kanal.
Siden i fjor høst har Involve hatt gleden av å samarbeide med det som anses som verdens mest anerkjente og eksklusive whisky brand – The Macallan kjent for sin kvalitet og rike arv.
Med solid erfaring og imponerende kompetanse på laget blir Expoline nå en del av Involve Pro-X.
I et marked preget av sterke, tradisjonsrike aktører, er vi utrolig stolte av å kunne annonsere at Profileringsartikler AS har vunnet et offentlig anbud og inngått samarbeid med Ruter.
Havasgruppen, som Involve er en del av, har i samarbeid med YouGov spurt 156600 menn og kvinner på tvers av 24 markeder og mer enn 2600 merkevarer for å bedre forstå de skiftende holdningene, behovene og forventningene blant forbrukere i 2024.
På morgenen 18. september samlet en rekke av våre kunder, samarbeidspartnere og venner i New Wave sine lokaler på Skøyen. Det var ikke bare den ferdig påsmurte frokosten som var trekkplasteret – uansett hvor velsmakende den var – det var nemlig på tide med frokostseminar fra Involve.
Involve Advertising har ansatt Linn Tidemandsen som sin nye byråleder. Med en solid bakgrunn som kreativ leder og partner i reklamebyrået Fuel, bringer Tidemandsen med seg verdifull erfaring og et friskt blikk inn i sin nye rolle.
I en stadig utviklende verden er det viktigere enn noen gang å være i forkant med teknologi og innovasjon. Hos Involve Advertising har vi allerede sold erfaring og høy ekspertise innen bruk av kunstig intelligens i flere aspekter av vårt arbeid, fra strategi og merkevarebygging til design og prosjektledelse. Dette bruker vi til å skape verdi for kunden våre.
Involve Advertising er stolte over å kunngjøre at vi fra og med 1. juni 2024 har inngått en rammeavtale med Norges Fotballforbund (NFF)
EUs nye KI-regler og Involve’s tilnærming til kunstig intelligens, samt deres første KI-genererte kampanje i samarbeid med Glasmagasinet.