
Vi styrker laget med to nye hoder på huset
Høsten har startet med full fart, og vi har to nye kollegaer på huset, si hei til Haakon og Marita.
Meny
Høsten har startet med full fart, og vi har to nye kollegaer på huset, si hei til Haakon og Marita.
Plutselig er det ikke lenger nok å være nummer én i Google. Nå må du bli valgt av AI. Med AI Overview kan du ende opp med færre klikk, tøffere kamp om synlighet og nye krav til innholdet ditt.
En refleks kan virke ubetydelig. Men for dine ansatte – og deres familier – kan den være forskjellen på å bli sett eller ikke. Den kan faktisk redde liv. Når høstmørket senker seg, er det de små detaljene som teller.
Hvordan skille seg ut i boligmarkedet når alle sier det samme? Involve har utviklet en effektiv tretrinnsmetode for boligmarkedsføring som gjør akkurat dette. Ved hjelp av strategisk merkevarebygging, kreative løsninger, smart bruk av AI og digitale verktøy har vi dokumentert suksess hos flere av Norges mest anerkjente eiendomsprosjekter.
Bærekraft og gjenbruk er i vinden som aldri før, og med enkle grep kan du puste liv i alt fra slitte møbler til benkeplater og vegger. Hvordan da, spør du? Ved hjelp av interiørfolie!
Vi spør: Hvorfor overlever noen PR-stormen og andre ikke? Og hva skal egentlig til for at en talsperson eller virksomhet oppfattes som ekte?
Folk hører på eksperter. Folk følger stemmer de stoler på. Vil du være en av dem?
Kommunikasjonshuset Involve inviterer til frokostseminar i New Wave sine lokaler på Skøyen. Den 13. mars kl. 09–10 dykker vi ned i nordmenns bruk av digitale kanaler, hvordan algoritmene fungerer, og hva du kan gjøre for å bygge en sterkere kanal.
Siden i fjor høst har Involve hatt gleden av å samarbeide med det som anses som verdens mest anerkjente og eksklusive whisky brand – The Macallan kjent for sin kvalitet og rike arv.
Med solid erfaring og imponerende kompetanse på laget blir Expoline nå en del av Involve Pro-X.
I et marked preget av sterke, tradisjonsrike aktører, er vi utrolig stolte av å kunne annonsere at Profileringsartikler AS har vunnet et offentlig anbud og inngått samarbeid med Ruter.
Havasgruppen, som Involve er en del av, har i samarbeid med YouGov spurt 156600 menn og kvinner på tvers av 24 markeder og mer enn 2600 merkevarer for å bedre forstå de skiftende holdningene, behovene og forventningene blant forbrukere i 2024.