SOFACOMPANY

SOFACOMPANY kom inn i markedet med en annerledes forretningsmodell, online handel og et friskt uttrykk. De opplever jevn vekst og satser med spreke showroom i stadig flere norske byer. Med hovedkontor i Danmark og en liten organisasjon i Norge, bidrar Involve til kommunikasjonsarbeidet, spesielt med mediehåndtering, event og influencer marketing.

OPPGAVE

For å øke merkevarekjennskapen ytterligere for SOFACOMPANY i Norge, arrangerte vi en inspirerende trendfrokost med mat fra Oslo Raw i showroomet i Oslo. Der kom sjefsdesigner Line Nevers Krabbenhøft fra Danmark og fortalte om designtrender 2023/24, designprosessen og en ga en sniktitt på nye lanseringer. Fargeekspert hos Involve sin kunde Scanox/Butinox, Jenny Bull-Gustavsen, koblet på de siste fargetrender til hjemmet.

RESULTATER

Over 24 gjester deltok på arrangementet, deriblant noen av Norges aller største influencere innen mote, interiør, reise og livsstil, i tillegg til journalister og redaktører fra de største interiørmagasinene. Resultatet var stor synlighet under og etter arrangementet på Instagram og TikTok, det ble etablert nye nettverk og samarbeidsmuligheter åpnet seg for videre branding av SOFACOMPANY i Norge.

Vi samarbeidet med eventbyrået It’s Happening.

Trenger du hjelp med PR og rådgivning? Ta kontakt med oss for en hyggelig prat.

 

Team: 

Ingalill Sandal & Vilde Earl Haugland

ingalill.sandal@involve.no

M: 9282 7559