Vi styrker laget med to nye hoder på huset

Høsten er i gang for fullt, og det skjer mye på huset. Mange nye prosjekter som settes i gang etter ferien, og vi rigger oss for en travel og spennende periode. Derfor er vi ekstra glade for å ha fått to nye kollegaer med på laget.

 

I august ønsket vi velkommen til Haakon Hoseth. Grafisk designer og rådgiver med bred og tung erfaring, og Marita Lindstadhagen. Vår nye intern kommer bokstavelig talt fra skolebenken, hvor hun fortsatt er. Sammen tilfører de ny energi og verdifull kompetanse.

Haakon Hoseth –

designer og rådgiver med lang erfaring

 

Med over 20 års erfaring som grafisk designer, fotograf, art director og messebygger leverer Haakon Hoseth helhetlige løsninger fra idé til ferdig produkt. Han er drevet av å skape visuelle uttrykk som ikke bare formidler et budskap, men også fanger en følelse og etterlater et varig inntrykk.

 

Haakon har samarbeidet med noen av verdens mest anerkjente merkevarer som LVMH, Dior og Dom Pérignon, samt en rekke kjente artister, internasjonale selskaper og norske aktører. Hans arbeid spenner fra grafisk design og identitet til messe- og interiørløsninger, mat- og portrettfotografi, samt kreativ ledelse i reklame, teater og magasiner.

 

I 2023 ga han ut kokeboken Omakase sammen med Michelin-kokk Vladimir Pak og forfatter Gunnar Garfors. Utgivelsen ble kåret til en av årets beste kokebøker i Dagens Næringsliv. Hans styrke ligger i å forstå kundens behov og omforme ideer til konkrete, minneverdige opplevelser, enten det gjelder en messe, en merkevare, en bokutgivelse eller et fotografi. Med en unik kombinasjon av kreativitet, teknisk presisjon og tverrfaglig erfaring er Haakon en samarbeidspartner som leverer resultater med kvalitet, energi og tydelig visuell kraft.

Marita Lindstadhagen –

intern med digital kompetanse og kreativ nysgjerrighet

 

Marita er nyutdannet med bachelor i digital markedsføring fra Høyskolen Kristiania, og har med seg verdifull erfaring fra mediebyrå og praksis hos Palett. Hun har jobbet med innholdsproduksjon og web, og har god kjennskap til ulike digitale verktøy og kanaler.

 

Hos Involve skal hun bidra i prosjekter på tvers av fagområder – med fokus på kampanjer, innhold og digitale flater. Parallelt med praksisperioden studerer hun prosjektledelse, som gir et godt supplement til den operative erfaringen. Marita er strukturert, engasjert og raskt blitt en positiv bidragsyter i teamet vårt.