Glassmagasinet

KLP Eiendom

Bakgrunn

Hos Involve! er vi stolte av å være totalleverandør av reklame- og designtjenester for Glasmagasinet. Vi leverer alt fra POS-print og digitalt innhold til kampanjer, håndtering av sosiale medier (Facebook og Instagram) og artikkelskriving for nettsider. Vår tilnærming bygger på strategiske samarbeid som harmonerer med eksisterende grafisk profil og KLPs retningslinjer, samtidig som vi skaper et samlet uttrykk på tvers av butikker og konsepter.

Type

Content & Sosiale medier

Publisert

Sommeren 2024

Trendy – tidløs – tradisjon

Involve har jobbet tett sammen med kunden Glasmagasinet fra idéfase til ferdig kampanje, og modellen Henriette jobber selv på Heimen Husfliden. Fotoshoot ble gjennomført med greenscreen utenfor Glasmagasinet og bunaden ble stylet med ulikt tilbehør for å illustrere at festplagget utvikler seg i takt med alderen. Ved hjelp av KI ble Henriette gjort både yngre og eldre, kun ett av bildene er slik hun ser ut i dag.

 

Det ble gjort egne uttak til Snapchat og TikTok, slik at kampanjen ble tilpasset de ulike målgruppene. Alle innlegg ble merket med at bildene var utviklet ved hjelp av kunstig intelligens.

Takke-kampanje: “Takk for…”

Glasmagasinet er gavehuset som hjelper deg med å finne den perfekte gaven til enhver anledning. I juni, når det er mange avslutninger, festligheter og sosiale sammenkomster, lanserte vi en kampanje for å hedre de som gjør en innsats, uansett hvor stor eller liten den er.

For å gjøre gavevalget enklere for kundene, viser Glasmagasinet frem et bredt utvalg av gaver som passer til spesifikke anledninger og personer. Kampanjen ble synliggjort i senteret og på sosiale medier, hvor vi brukte Voice i annonsene for å skille dem ut og gi dem et humoristisk preg. Denne kampanjen har effektivt vist frem Glasmagasinets brede utvalg og styrket deres posisjon som det ultimate gavehuset.