NORTURA PROFF

Inspirasjon om nye mattrender og norsk matkultur

Hva ønsket kunden seg:

 

Nortura PROFF har ambisjoner om å være den mest inspirerende samarbeidspartneren i markedet, og de ønsker å dele sin kunnskap med kundene sine (restauranter og spisesteder). De ønsket seg derfor et innholdsrikt matmagasin som holder kundene oppdatert på trender og samtidig bevarer norsk matkultur. Et magasin med informasjon og inspirasjon i forhold til nye produkter og prosjekter Nortura jobber med. Ettersom matinspirasjon er viktig for dem måtte magasinet være fristende og i et godt design som fremhevet maten.

Hva gjorde vi?

 

Vi utviklet en visuell form på magasinet gjennom utarbeidelse av hovedlogo, design, typografering og logoarbeid. Vi bidro også med illustrering av de ulike temaene/ kapitlene i magasinene. I tillegg bisto vi med researcharbeid om mattrender, og deltakelse på fotoopptak. Begge utgavene har fått sin form i tett samarbeid med Nortura Proff, Involve og med fotograf/stylist. Involve!Pro-X produksjon har stått for rådgivning på papirutvelgelse og trykking.

Nortura Proff bruker dette som et profilbyggende og et selgende magasin. Magasinet er et viktig verktøy for deres konsulenter når de er ute hos kunder, – de bruker det aktivt i hverdagen.

Første utgave ble så godt mottatt at det ble besluttet å lage en utgave til

Like!

Share: