Hamilton the Superstar

What better way to communicate animal health for our client Bayer than by telling the story of the legend Hamilton, the world´s best mine detection...

Les mer

Kj@rlighet under press

Kjærlighet har aldri vært under så mye press, men til tross for flere skilsmisser i mange deler av verden og mindre tro på å «leve...

Les mer

Nye kreative hoder

Involve! har tilbakelagt et godt 2019, og har ansatt to nye som startet opp i januar. Flere nye spennende kunder gjør at vi må rigge...

Les mer

Nytt digitalt hode til Involve!  

Sergei Arutiunian er fra mars ansatt som Performance Manager i Involve! Han er utdannet innen business administration ved Saint Petersburgh University of Economics, og har...

Les mer

Profileringsartikler i marketing mixen

Liv Hay Hordvik er ekspert på profileringsartikler i Involve! og Profileringsartikler AS. Hun er både økonom, markedsfører og medieviter med lang erfaring fra salg, trykk, merkevarebygging og design. Liv minner oss om at profileringsartikler er viktige elementer i merkevarebygging. Ikke overlat det til den første med ledig kapasitet eller utsett til siste øyeblikk. Ha det som en viktig del av din kommunikasjonsstrategi.

Les mer

Instagram vokser og vokser

Nærmere 1,3 milliarder mennesker har kinesisk som sitt første språk, men ca 53 % av alle websider i verden er på engelsk. Det er bare noen av flere fakta om vår digitale hverdag.

Les mer

Den visuelle leken

Vi lever i en visuell tid, der bilder, gif´er og video er kommunikasjonsform #1. Faktisk er 90 % av informasjonen til hjernen vår visuell. Vi husker 80 % av det vi ser, og bare 20 % av det vi leser!

Les mer

Tre nyansettelser i Involve!

Karl Georg Raastad kommer fra markedsavdelingen til Tine, der han har vært merkevaresjef for blant annet YT, Norvegia, Piano og Sans. Han er ansatt som strategisk rådgiver i Involve! fra 1.august og er allerede kommet godt i gang.

Les mer

Farlig sensur?

En ting er at Google bistår kinesiske myndigheter i å utvikle en sensurert søkemotor. Oppvoksende kinesere lever uten Google, Facebook, Twitter, Instagram. Kina har sine egne systemer, overvåket og sensurert. Kina er et diktatur, og diktaturer liker ikke ytringsfrihet.Men en annen ting er den rollen Google, Facebook, You Tube, Spotify, Apple har tatt som sensurorganer i våre vestlige, demokratiske samfunn.

Les mer

Fargens tiltrekningskraft

Farger har stor psykologisk virkning på hjernen vår. Flere internasjonale undersøkelser viser at over 90 % mener det visuelle er det viktigste når de skal kjøpe et produkt.

Les mer

UI, UX og The Gathering

Involve har styrket sin IT-kompetanse med Maria Eilertsen og Sondre Edvardsen. De har forvillet seg ned fra Tromsø, noe vi er veldig glade for.

Les mer

Effektiv pakningsdesign – hva ligger bak?

Det kan være lett å nedprioritere og glemme pakningsdesign i de store prosessene. Men det stadig like viktig å verdsette den håndfaste verdien som ligger i et effektivt utformet pakningsdesign. Vår egen designer Hege Thoresen har jobbet med pakningsdesign i mange år. Hun har flere gode råd og godt utprøvde strategier for å lykkes med de beste løsningene.

Les mer

Slik lykkes du med content marketing

Det finnes tusenvis av artikler og oppskrifter på hva du skal gjøre for å lykkes med content marketing eller innholdsmarkedsføring. Ved å produsere innhold som engasjerer din målgruppe kan du tiltrekke besøkende, knytte kontakter og til slutt konvertere dem til kunder.

Les mer