
Hva har formet Gen Z?
De lever i en 24/7 nyhetseksponering, forsterket via sosiale medier – de er «always on» – på godt og vondt, og også eksponert for kyniske algoritmer og fake news.
Meny
De lever i en 24/7 nyhetseksponering, forsterket via sosiale medier – de er «always on» – på godt og vondt, og også eksponert for kyniske algoritmer og fake news.
Gen Z er den største generasjonen på jorden, de mellom 10 og 26 år representerer 25% av den globale befolkningen, og er første generasjon som har vokst opp i en digitalisert verden.
Involve er en blant bedrifter som var nominert til den gjeve prisen årets Gasellebedrift.
Havas sin siste Prosumer Report for 2022 tar en nærmere titt på forholdet vi mennesker har til dyr og naturen, og hvordan vi er en del av dyreriket.
Norsk Hydrogenforum (NHF) og Kommunikasjonshuset Involve går sammen om å arrangere næringspolitisk seminar om europeisk hydrogensatsingen.
De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.
De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.
Innsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende
De aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan du som merkevare kan lage innhold som gjør at folk i tillegg har lyst til å følge deg og dermed lykkes med Instagram.
The creative Norwegian agency Involve, in Oslo, has renewed its deal with Havas. An important step for both parties, with a goal of a bigger impact in the Scandinavian market – and not least – the Norwegian market. A market and a people, which is maybe a bit different than you would think.
Vi ser etter en drivende dyktig og erfaren Art Director som har et godt øye for det visuelle og som brenner for gode ideer i alle kanaler.
Grafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb, hele hjemmet hans er som et kreativt verksted. Å lage ting og finne nye løsninger er en del av livet hans, både på jobben og i fritiden.