Involve er en blant bedrifter som var nominert til den gjeve prisen årets Gasellebedrift.
Les merInvolve er en blant bedrifter som var nominert til den gjeve prisen årets Gasellebedrift.
Les merHavas sin siste Prosumer Report for 2022 tar en nærmere titt på forholdet vi mennesker har til dyr og naturen, og hvordan vi er en...
Les merNorsk Hydrogenforum (NHF) og Kommunikasjonshuset Involve går sammen om å arrangere næringspolitisk seminar om europeisk hydrogensatsingen.
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merInnsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i...
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merThe creative Norwegian agency Involve, in Oslo, has renewed its deal with Havas. An important step for both parties, with a goal of a bigger...
Les merVi ser etter en drivende dyktig og erfaren Art Director som har et godt øye for det visuelle og som brenner for gode ideer i...
Les merGrafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb,...
Les merInvolve søker lidenskapelig fullstack utvikler Vi søker utvikler som har lyst til å være med og bygge vår digitale avdelig videre. I Involve blir du...
Les merIfølge SSB vil det i 2030 for første gang være flere eldre 65+ enn barn her i landet.1 Norge og resten av verden eldes. I...
Les merBoth new clients and several new projects have led to some significant organizational changes for the Havas-affiliate, Involve in Oslo. Although 2020 has been challenging, we experienced
Involve søker en kommunikasjonsrådgiver med kompetanse og erfaring med sosiale medier og influencer marketing. Vi ønsker en kollega som kan jobbe både strategisk og operativt med varierte kommunikasjonsoppgaver. Du må ha god kunnskap når det gjelder bruk av sosiale medier i marketing-mixen.
Vi lever i en tid med polarisering, identitetspolitikk, internasjonale spenninger, populisme på begge sider av det politiske spekteret, ytre høyre og ytre venstre, gnissing mellom stormakter, protestbevegelser, flyktningekriser, miljø og klima
What better way to communicate animal health for our client Bayer than by telling the story of the legend Hamilton, the world´s best mine detection dog? He has worked for 11 years detecting explosives and saving lives on four continents. “Hamilton deserves the Royal Medal for bravery” says vet Charlotte Soyland.
Vi er vanemennesker og det er krevende og vanskelig å endre forbrukeratferd. Det er ikke gjort i en håndvending. Men en pandemi kan sørge for raskere endring enn vanlig.
Kjærlighet har aldri vært under så mye press, men til tross for flere skilsmisser i mange deler av verden og mindre tro på å «leve lykkelig i alle sine dager» med en og samme partner svekkes, tror de fleste fortsatt på kjærligheten og søker etter det gode forholdet.
Havas Group, der Involve er en affiliate member, har publisert sin siste Prosumer Rapport «The Future of Trust». Studien viser at 2/3 av respondentene mener at vi har mindre tillit til hverandre i dag enn for 50-100 år siden. Den globale undersøkelsen har 9400 respondenter fra 27 land.
I følge rapporten, virker det som om tillit minsker. 7 av 10 svarer at de er bekymret for tap av tillit i sine land. Og 85% sier at tillit er sjelden vare i dag. Rapporten utforsker flere faktorer, inklusiv verdier, følelser og nærhet. Rapporten ser også på konsekvensene av fravær av tillit.
Forskning fra Havas Media Group i samarbeid med Wall Street Journal/Barron´s Group utforsker hva som trigger publikum til å stole på media og reklame.
Hva er triggerpunktene og komponentene som må til for å drive publikums tillit til nyhetsbildet, og som får kampanjer til å ha en meningsfull påvirkning.
Involve! har tilbakelagt et godt 2019, og har ansatt to nye som startet opp i januar.
Flere nye spennende kunder gjør at vi må rigge oss deretter, forteller byråleder Henning Figenschou. Vi er svært fornøyde med å få disse med på laget og de har glidd godt inn i miljøet fra dag én.
Instagram har sine «15 minutes of fame». En ny studie med 4800 markedsførere, publisert i mai 2019 av Social Media Examiner, viser at ¾ av de spurte markedsførerne bruker Instagram. Årsaken til veksten i bruken av Instagram som markedsføringskanal kan nok ha med den store veksten i såkalt «referral» trafikk fra Instagram. I følge noen kilder økte Instagram sin «refferal» trafikk med 114 % på et år. Det var en nedgang i bruk av Twitter og Snapchat som markedsføringskanaler.
Sergei Arutiunian er fra mars ansatt som Performance Manager i Involve! Han er utdannet innen business administration ved Saint Petersburgh University of Economics, og har siden tilegnet seg kompetanse som konsulent innen SEO, analytics, e-commerce og UX.
Liv Hay Hordvik er ekspert på profileringsartikler i Involve! og Profileringsartikler AS. Hun er både økonom, markedsfører og medieviter med lang erfaring fra salg, trykk, merkevarebygging og design. Liv minner oss om at profileringsartikler er viktige elementer i merkevarebygging. Ikke overlat det til den første med ledig kapasitet eller utsett til siste øyeblikk. Ha det som en viktig del av din kommunikasjonsstrategi.
Jr. Kommunikasjonsrådgiver / Sosiale medier spesialist