Innsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i...
Les merInnsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i...
Les merVi skal utvide vår PR-avdeling, og ønsker en kollega som kan jobbe både strategisk og operativt med kommunikasjonsoppgaver for norske og internasjonale kunder.
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merThe creative Norwegian agency Involve, in Oslo, has renewed its deal with Havas. An important step for both parties, with a goal of a bigger...
Les merVi ser etter en drivende dyktig og erfaren Art Director som har et godt øye for det visuelle og som brenner for gode ideer i...
Les merGrafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb,...
Les merInvolve søker lidenskapelig fullstack utvikler Vi søker utvikler som har lyst til å være med og bygge vår digitale avdelig videre. I Involve blir du...
Les merIfølge SSB vil det i 2030 for første gang være flere eldre 65+ enn barn her i landet.1 Norge og resten av verden eldes. I...
Les merBoth new clients and several new projects have led to some significant organizational changes for the Havas-affiliate, Involve in Oslo. Although 2020 has been challenging,...
Les merInvolve søker en kommunikasjonsrådgiver med kompetanse og erfaring med sosiale medier og influencer marketing. Vi ønsker en kollega som kan jobbe både strategisk og operativt...
Les merVi lever i en tid med polarisering, identitetspolitikk, internasjonale spenninger, populisme på begge sider av det politiske spekteret, ytre høyre og ytre venstre, gnissing mellom...
Les merWhat better way to communicate animal health for our client Bayer than by telling the story of the legend Hamilton, the world´s best mine detection...
Les merHelle Øder Valebrokk bak bloggen HellesKitchen er opptatt av at produkter hun skriver om passer hennes profil. Les hennes tips til et vellykket kommersielt samarbeid.
Som del av et av verdens største reklamebyrånettverk – Havas – , har Involve! tilgang til interessante trendrapporter fra hele verden. Her er en kort oppsummering av såkalte europeiske ”Millennials” – i hovedsak de født mellom 1980 og 2000.
I storbyen Mumbai kjører det en taxi rundt som er dekorert med isbjørner, glitrende nordlys, reinsdyr og ulver. Det er kanskje ikke det motivet du ville forventet å se i en taxi i India. Men dette er et resultat av at vi i Involve har samarbeidet med prosjektet Taxi Fabric.
Vanskelig å konsentrere seg etter ferien? Eller å komme i gang og opp på et bra aktivitetsnivå? Det hjelper å luke ut noen hindringer:
Verdens største mediehus, Facebook, er blitt lovens vokter. Bare i Norge er det 3,3 millioner Facebook-brukere. I verden over 1 milliard. Er det en oppgave Facebook kan takle?
Jorunn Javenes (28) er ansatt som kommunikasjonsrådgiver i Involve!PR, og skal fremover jobbe med strategi, innhold, sosiale medier og mediekontakt for flere av Involves større kunder.
De siste årene har vi voksne vært fjetret av ungdommens evne til multitasking. Vi er stolte av at vi også klarer å ha ipad eller laptop på fanget, mens vi ser på TV, er på Twitter og Facebook, og legger ut et bilde på Instagram. Samtidig.
Påskekrim-tradisjonen i Norge går tilbake nesten hundre år. Den rolige påskeuken fylles med gåter og mysterier, som gir spenning for folk i alle aldre. Enten man ser på tv, leser bøker, magasiner eller hører på radio. For å engasjere sine abonnenter, bestemte Verisure, i samarbeid med Involve å lage en påskekrim.
Burberry har en lang og imponerende historie. Ikke minst selveste trenchcoaten som ble utviklet til de stakkars guttene som lå i gjørma, og ventet på å bli kanonføde i skyttergravene under første verdenskrig. De kriget og døde i Burberrys elegante trenchcoat. Derav navnet – trench. Det er i det hele tatt et merke som oser av tradisjon, historie og kvalitet.
Content Marketing har vært det store buzz-ordet de siste par årene. Med andre ord; velfundert bruk av godt innhold som bidrar til god merkevarebygging og salg.
I Involve jobber vi med kvinnelige forbrukere hver dag, sammen med kunder i mange, forskjellige bransjer. Selv om kvinner i Norge er godt synlige på de fleste arenaer i samfunnet, er fortsatt de fleste toppledere, markedsdirektører og andre som skal utvikle og selge produkter og tjenester mannfolk.
Professor i marketing på Rice University Jesse H. Jones Graduate School of Business, Utpal M. Dholakia, skriver i Harvard Business Review hvordan organisert religion har påvirket menneskelig atferd i tusener av år. Han mener det ikke er overraskende at flere markedsførere har skjønt at de kan bruke de samme prinsippene for å knytte merkevarer til sine kunder. Noen merkevarer adopterer karakteristikkene fra organisert religion. Religion tilbyr nemlig sine følgere tre hovedfordeler;
Jr. Kommunikasjonsrådgiver / Sosiale medier spesialist