Involve er en blant bedrifter som var nominert til den gjeve prisen årets Gasellebedrift.
Les merInvolve er en blant bedrifter som var nominert til den gjeve prisen årets Gasellebedrift.
Les merHavas sin siste Prosumer Report for 2022 tar en nærmere titt på forholdet vi mennesker har til dyr og naturen, og hvordan vi er en...
Les merNorsk Hydrogenforum (NHF) og Kommunikasjonshuset Involve går sammen om å arrangere næringspolitisk seminar om europeisk hydrogensatsingen.
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merInnsikt er vårt fremste våpen Som en del av Havas, har Involve tilgang på verdensledende innsikt- og markedsanalyser. Og med Meaningful Brands vil vi i...
Les merDe aller færreste oppretter en profil på Instagram for å følge med på hva en aktør gjør. Vi har samlet våre beste tips til hvordan...
Les merThe creative Norwegian agency Involve, in Oslo, has renewed its deal with Havas. An important step for both parties, with a goal of a bigger...
Les merVi ser etter en drivende dyktig og erfaren Art Director som har et godt øye for det visuelle og som brenner for gode ideer i...
Les merGrafisk designer Sondre Arthur Bye ville bli kunstner, men så ble han fristet av den grafiske verden. Men Sondre er ikke bare kreativ på jobb,...
Les merInvolve søker lidenskapelig fullstack utvikler Vi søker utvikler som har lyst til å være med og bygge vår digitale avdelig videre. I Involve blir du...
Les merIfølge SSB vil det i 2030 for første gang være flere eldre 65+ enn barn her i landet.1 Norge og resten av verden eldes. I...
Les merOktober er dedikert til Rosa Sløyfe-aksjonen. Hver 12. kvinne i Norge opplever å få brystkreft, som er den kreftformen som rammer flest kvinner. Den 3. oktober i år avduket Vitusapotek Majorstua sitt nye rosa skilt og rosa apotek med å invitere forbipasserende på kaffe, musikk og god stemning.
”Instagram kan være en viktig og sterk kanal for markedsføring, men den stiller også krav til materialet som produseres, sier det kreative teamet hos Involve!, Astrid Andersson og Ida Törnqvist. ”Man er ikke på Instagram for å lete etter gode tilbud og billige produkter, men for å hente inspirasjon. Det er viktig å respektere kanalens hensikt og brukernes ønsker”.
“Designere må også vurdere hva som er bærekraftig og fornybart når de designer nye produkter”, sier AD og designer Anita Thoresen Hedstrøm hos Involve! Hun har satt sammen 7 punkter for bærekraftig design.
Hva gjør en merkevare uimotståelig? Det er nemlig bare 4 % som virkelig klarer det, men det er ikke umulig av den grunn. Her er noen tips.
Helle Øder Valebrokk bak bloggen HellesKitchen er opptatt av at produkter hun skriver om passer hennes profil. Les hennes tips til et vellykket kommersielt samarbeid.
Som del av et av verdens største reklamebyrånettverk – Havas – , har Involve! tilgang til interessante trendrapporter fra hele verden. Her er en kort oppsummering av såkalte europeiske ”Millennials” – i hovedsak de født mellom 1980 og 2000.
I storbyen Mumbai kjører det en taxi rundt som er dekorert med isbjørner, glitrende nordlys, reinsdyr og ulver. Det er kanskje ikke det motivet du ville forventet å se i en taxi i India. Men dette er et resultat av at vi i Involve har samarbeidet med prosjektet Taxi Fabric.
Vanskelig å konsentrere seg etter ferien? Eller å komme i gang og opp på et bra aktivitetsnivå? Det hjelper å luke ut noen hindringer:
Verdens største mediehus, Facebook, er blitt lovens vokter. Bare i Norge er det 3,3 millioner Facebook-brukere. I verden over 1 milliard. Er det en oppgave Facebook kan takle?
Jorunn Javenes (28) er ansatt som kommunikasjonsrådgiver i Involve!PR, og skal fremover jobbe med strategi, innhold, sosiale medier og mediekontakt for flere av Involves større kunder.
De siste årene har vi voksne vært fjetret av ungdommens evne til multitasking. Vi er stolte av at vi også klarer å ha ipad eller laptop på fanget, mens vi ser på TV, er på Twitter og Facebook, og legger ut et bilde på Instagram. Samtidig.
Påskekrim-tradisjonen i Norge går tilbake nesten hundre år. Den rolige påskeuken fylles med gåter og mysterier, som gir spenning for folk i alle aldre. Enten man ser på tv, leser bøker, magasiner eller hører på radio. For å engasjere sine abonnenter, bestemte Verisure, i samarbeid med Involve å lage en påskekrim.
Jr. Kommunikasjonsrådgiver / Sosiale medier spesialist